inbreipatroon inhaken |
Reageer ![]() |
Autheur | |
hobby4you ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 08 Mei 2012 Locatie: Twenterand Status: Offline Points: 1344 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 30 Augustus 2013 om 18:12 |
Hallo Allemaal,
Ik heb een vraagje ik wil graag een deken haken met een figuur/poppetje erin. Nu dacht ik misschien kun je wel een inbreipatroon inhaken. Dit heb ik geprobeerd maar bij het haken in vasten verspringt je patroon ![]() Is er iemand van jullie die weet hoe ik dit zou kunnen doen? Alvast super bedankt!
|
|
![]() |
|
![]() |
|
macheri ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 10 Maart 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1972 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Oei ik vind dat een leuke vraag eigenlijk ik den dat als je een losse (ketting) steek haakt in de breisteken dat je een heel eind komt.
Ik haalde vroeger bij mijn patiƫnten wel de gevallen steken altijd op met een haaknaald en haakte ze eigenlijk terug naar, waar ze hoorde dus ik denk dat je op zo'n manier ook kan inhaken i.p.v. mazen.
Ik ben benieuwd als je het hebt uitgeprobeerd hoe het uit valt misschien ga ik het van de week uit proberen. |
|
![]() |
|
hobby4you ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 08 Mei 2012 Locatie: Twenterand Status: Offline Points: 1344 |
super bedankt voor de tip ik ga het zeker uitproberen!!
|
|
![]() |
|
![]() |
|
Crejann ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 15 Februari 2012 Status: Offline Points: 271 |
Kijk eens op onderstaande site, misschien kun je er wat mee. Liefs Jann
|
|
![]() |
|
het is prachtig dank je wel Jann.
Maar nu weet ik nog niet precies hoe ik het patroon er recht in gehaakt krijg! Maar toch bedankt voor het meedenken!
|
|
![]() |
|
![]() |
|
Crejann ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 15 Februari 2012 Status: Offline Points: 271 |
Rianne ik heb nog iets gevonden, wellicht kan onderstaand blog je verder helpen Je kunt bij YouTube ook nog zoeken op Tapestry Crochet Liefs Jan
|
|
![]() |
|
lidwina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14134 |
Dank je wel Crejann.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
![]() |
|
Super dank je wel!!
Als het zo weer iets rustiger is in het huishouden hier ga ik het uitproberen! Heb de site opgeslagen!
|
|
![]() |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |