aankopen |
Reageer |
Autheur | |
drempt
Hobbyguru Lid sinds: 11 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3806 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 17 September 2013 om 18:30 |
hoi hoi
het topic aankopen mag wel weer wat nieuw leven krijgen toch ik doe altijd zulke ideetjes op van jullie aankopen dus bij deze.. ik ben gisteren met een hoogzwangere buurvrouw naar de action geweest in Boxmeer daar hadden we geluk en konden de auto voor de deur parkeren haha ik heb daar een borduurpakket gekocht. het is een kantenklaar kussenhoes waar een patroon opstaat dat je moet borduren heel erg leuk ze hadden verschillende patronen en kleuren ik heb nog nooit geborduurd maar ach dat mag de pret niet drukken ik heb onderstaande bloem genomen omdat daar een rose ruit omheen zit er zijn nog de theepot kussend mannetje en vrouwtje en rozenpatroontjes onderstaand kantlint kon ik niet vinden helaas ook nam ik twee zeepkettinkjes mee
|
|
Chris
zoveel idee�n zo weinig tijd |
|
fleurtje48
Hobbywonder Lid sinds: 23 Augustus 2011 Status: Offline Points: 418 |
Post Options
Thanks(0)
|
Leuk he de action, ga er ook regelmatig even struinen.
groetjes José |
|
breienmaar
Hobbyguru Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
Post Options
Thanks(0)
|
errug die action!
vorige week voor t eerst met lege handen naar buiten kwam, gebeurd nooit! dat plakkatoen er wel heel verleidelijk uitziet |
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb dat kant maandag niet gezien, wel van dat kastrandjeskant in een plastic zakje, ik denk dat het kant ook plastic is.
Wij hebben een klein hondenhok gekocht en een lekker warm mandje voor de aanloopkat. Hij is wel steeds langer binnen als hij gegeten heeft, maar hij heeft aldoor het gevoel dat we hem met geweld binnen willen houden en dan glipt hij toch weer naar buiten door het luikje. Nu heeft hij een lekker droog warm schuilplekje in de achtertuin. Zijn geplastificeerde doos staat nu op de eerste verdieping, ook met een zacht mandje, want hij loopt soms door het huis en ik hoop dat hij dat dan ook een fijn verstopplekje vindt. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |