hoeveel wol heb ik nodig??? |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Jo Bateau ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 09 Maart 2013 Status: Offline Points: 212 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 19 Oktober 2013 om 14:56 |
Ik ga voor mijn dochter deze
http://www.garnstudio.com/lang/nl/visoppskrift.php?d_nr=117&d_id=16&lang=nl sjaal haken. Het patroon is in verschillende kleuren, dan staat er dat je 700 gram nodig hebt. Ik wil hem in een soort haken. Hoeveel denken jullie dat ik nodig heb?? ook 700 of minder???? Groeten Jo
|
|
Groeten Jo
|
|
![]() |
|
Mutti ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8177 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Waarschijnlijk iets minder ,want je zal van iedere kleur wel iets overhouden .
Ik zou het risico niet lopen en gewoon die 700 gr aanhouden . Stel dat je toch tekort komt en het zelfde verfbad is niet meer voorradig dan zit je . Als je je bollen gewoon in een winkel koopt dan zou je kunnen vragen of je eventueel een bol terug mag brengen . Als je garen van een ander merk koopt let dan op de looplengte . Leuke sjaal overigens
|
|
![]() |
|
Jo Bateau ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 09 Maart 2013 Status: Offline Points: 212 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Dank je, ik vind het altijd zo makkelijk op het internet te bestellen. Maar nu ga ik toch maar even naar een winkel......
Is makkelijker met terug brengen. Groeten Jo
|
|
Groeten Jo
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |