vraag over een patroon van een troetelbeertje |
Reageer ![]() |
Autheur | |
haakAB ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 07 Januari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 549 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 25 Oktober 2013 om 19:22 |
Beste hobbydozen,
Momenteel ben ik begonnen met nr 1 van 3 troetelbeertjes uit een engelstalig patroon. Nu loop ik in de 15e toer tegen een probleem aan. Er staat: Sc in next 12 sc, ^place marker around last st made as cheek (2 sc in next sc, sc in next 3 sc) twice, 2 sc in next sc, place marker around last sc made as cheek)^, slip st in next 2 slip sts, sc in next 5 sc, slip st in next 2 slip st, repeat from ^to^ once; sc in next 13 sc: 58 sts Dit begrijp ik niet helemaal. Iemand die mij kan helpen? Inge
|
|
![]() |
|
MG Jewelry ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 17 Augustus 2012 Status: Offline Points: 1675 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ik heb je een mailtje gestuurd
|
|
![]() |
|
haakAB ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 07 Januari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 549 |
MG Jewelry, hartelijk dank. Dit maakt het een stuk makkelijker voor me. Even flink doorwerken en dan kan ik mijn dochter, mijn nichtje en mijn neefje blij maken met hun eigen troetelbeer. Ze hebben zelf de kleuren uitgezocht, dus het wordt een licht- en een donkerroze en een lichtblauwe. Het resultaat zal ik hier plaatsen
|
|
![]() |
|
MG Jewelry ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 17 Augustus 2012 Status: Offline Points: 1675 |
Graag gedaan, zou ze graag zien hier. Succes ermee!
|
|
![]() |
|
Ze zullen niet volgende week al klaar zijn. Helaas te veel bezigheden om me echt op het haken te kunnen storten. Maar ik ben zelf ook heel benieuwd hoe ze gaan worden
|
|
![]() |
|
Dat snappen we best, rustig aan!
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |