rondbreien 4 nld en tricotsteek |
Reageer ![]() |
Autheur | |
estherder ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 01 November 2013 Locatie: Nijmegen Status: Offline Points: 2 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 01 November 2013 om 23:34 |
even een domme vraag misschien maar ik ben een want aan het breien op 4 naalden ,Na het boord wat ik volgens mij aan de binnenkant brei moet ik overgaan in tricotsteek
moet ik nu het breiwerk omdraaien net zoals ik met 2 naalden brei of moet ik juist aan de buitenkant breien eerst rechte steek helemaal rond en dan aan de buitenkant weer averechts? of doe ik iets helemaal verkeerd ook de steek die de overgang maakt zodat er rond wordt gebreid? ik hoor het graag Groeten Esther
|
|
![]() |
|
elizabethh ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 03 Januari 2011 Status: Offline Points: 588 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Als het goed is heb je zowel aan de binnen- als de buitenkant een boordsteek.
Als je nu verder moet breien in tricotsteek, hoef je alleen maar recht te breien. Dat is het voordeel van het breien op 4 naalden. Je breit alle toeren recht en je krijgt een mooie tricotsteek! Succes!
|
|
![]() |
|
bloem ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8334 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja hoor je hoeft alleen maar recht te breien.de binnen kant is de goede kant
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |