Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

miskoop garen

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Mayabees View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mayabees Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: miskoop garen
    Posted: 11 November 2013 om 14:30
Hebben jullie dat ook wel dat je garen koopt, maar er eigenlijk niets mee doet.

Ik wel had in het voorjaar bij Aldi van die pakketten breigaren gekocht, maar doe er niets mee.
Confused

http://pinterest.com/creabeezzz/
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 November 2013 om 14:37
waarom is t dan een miskoop?
t ligt  gewoon te wachten op een idee, komt heus wel!
Back to Top
Mayabees View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mayabees Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 November 2013 om 14:59
Ik had het gekocht om een poncho mee te breien, maar de patronen die ik heb zijn voor dikkere naalden. En ben bang dat ik het echt niet ga gebruiken.

Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 November 2013 om 15:57
Er is ooit een begin gemaakt met : " in de aanbieding/ruilen, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik dan de portokosten te hoog vind.
Ik heb ook nog een paar pakken liggen, maar daar komt wel een bestemming voor.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 November 2013 om 19:12
Als ik echt heus denk, dat ik het niet kan gebruiken, neem ik het mee naar een hobbydoosdag. Maar patronen, vooral voor poncho's zijn aan te passen. Ik zit met tunische verlengde haaknaald 4,5 een breipatroon voor pen 6 te maken. Even kijken hoe lang en breed hij moet worden, tekening maken met de aanduiding in cm's en een proeflapje maken. Het hangt af van je mate van eigenwijzigheid. Die is heel sterk bij mij.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Mayabees View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mayabees Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 November 2013 om 19:58
Patroon geeft aan breinaald 9 en de garen 3 of 4. En ik ben eerlijk gezegd een piepjonkie in breien, maar vind het patroon van de poncho zo leuk. Bovendien zit er een kabel in en dank niet dat zo te veranderen is naar een andere naald.

Back to Top
Nespa View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Nespa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 November 2013 om 20:29
kwestie van een projectje vinden dat er bij past
when i smile beware, when i am grinning like the cheshire cat you beter run
Back to Top
lianne M View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lianne M Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 November 2013 om 22:14
Dit is voor mij ook niet onbekend,maar er komt vast nog een projectje langs waar je het garen mooi voor kunt gebruiken.
Back to Top
Esther1963 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Esther1963 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 November 2013 om 23:06
Ik had ook 4 van die pakketten gekocht bij de Aldi vorig jaar, ook voor mij een miskoop. Heb 'm pas weggegeven aan een heel lief iemand die het niet breed heeft en heel graag sokken breit, dus.... eind goed al goed Wink
Back to Top
Lenie25 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lenie25 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 November 2013 om 14:21
En als je met dubbele draad gaat breien?

http://spelen-met-kleurige-draadjes.blogspot.nl/
Back to Top
Mayabees View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mayabees Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 November 2013 om 08:06
Ben met dubbele draad de Teri Crew baby aan het haken, maar pfff dat kost veel energie. 
Bovendien lijkt het me niet handig om kabels met dubbele draad te haken. 
Misschien raak ik ze kwijt in het haak/brei café hier in het dorp.Wink

Back to Top
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 November 2013 om 11:55
En anders misschien martplaats of zo
Je kunt ook een briefje ophange. In de supermarkt of zo

Op facebook bestaan pagina,s zoals appeltje eitje
Daar bied je iets aan wat je niet gebruikt of niet meer wilt
Daar kun je iets anders voor terugkrijgen geen geld
Het us ook echt bedoeld voor mensrn die het wat minder hebben
Chris

zoveel idee�n zo weinig tijd
Back to Top
Hulten1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hulten1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 November 2013 om 14:07
Eens in de paar jaar geef ik alle wol die ik nog over heb aan het activiteitencentrum bij de GGZ instelling waar ik werk. Dat wordt altijd dankbaar in ontvangst genomen en veel mensen hebben er dan plezier van.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.438 seconden.
Lang Yarns