wie kan me even op weg helpen? |
Reageer |
Autheur | |
anna34
Groupie Lid sinds: 09 November 2013 Status: Offline Points: 60 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 01 December 2013 om 12:39 |
Ik ben bezig met een patroontje van een uiltje. Er staat in het patroon een beschrijving voor naald 1 nld 2 etc. Hebben ze het dan bij nld 2 over de teruggaande naald? Er staat nl ook ergens, brei de teruggaande naald zoals je hem tegen komt. Ik ben echt een beginner hoor, dus hopelijk kunnen jullie me FF een beetje begeleiden ik geef het linkje evenhttp://hellopeetje2.blogspot.nl
|
|
pippie
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juni 2010 Status: Offline Points: 7262 |
Post Options
Thanks(0)
|
Je bent goed bezig hoor! Naald twee is de teruggaande naald, drie weer heengaand enz.
|
|
rosaa
Hobbywonder Lid sinds: 25 Augustus 2013 Locatie: nederland Status: Offline Points: 438 |
Post Options
Thanks(0)
|
ach wat schattig ben je, heel veel succes hoor en met alle hulp hier gaat het je echt wel lukken
|
|
anna34
Groupie Lid sinds: 09 November 2013 Status: Offline Points: 60 |
Post Options
Thanks(0)
|
is gelukt! Nu nog een achterkantje en ik heb een muts!
|
|
rosaa
Hobbywonder Lid sinds: 25 Augustus 2013 Locatie: nederland Status: Offline Points: 438 |
Post Options
Thanks(0)
|
daar ben ik blij om, al doende leer je het
|
|
stelma
Newbie Lid sinds: 01 Januari 2014 Locatie: utrecht Status: Offline Points: 1 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik ben op zoek naar oude basis patronen van truien in alle maten, die vroeger bij Scheepjeswol of Neveda in de boeken stonden, het liefst met raglan mouwen. Wie kan me aan een basispatroon helpen speciaal voor kinderen van 3 tot 14 jaar in diverse garen diktes.
|
|
pippie
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juni 2010 Status: Offline Points: 7262 |
Post Options
Thanks(0)
|
Als je op de site van Jessica Tromp kijkt, zie je allemaal standaard-patronen in diverse modellen en diverse maten.
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
En anders op Marktplaats kijken of die oude boeken nog te koop zijn.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
anneliesvd
Newbie Lid sinds: 25 Januari 2014 Locatie: kalken Status: Offline Points: 19 |
Post Options
Thanks(0)
|
heeft er iemand soms tips om fluffy draad te haken? vind het zo moeilijk om de steken te zien en om te verkleinen of te vergroten
|
|
lidwina
Hobbyguru Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14087 |
Post Options
Thanks(0)
|
Annelies je kunt voor je vraag beter een apart topic aanmaken bij vragen, hier ziet men het niet zo snel. Je zou ook eens bij tips en trucs kunnen kijken, het is een keer voorbij gekomen.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
anneliesvd
Newbie Lid sinds: 25 Januari 2014 Locatie: kalken Status: Offline Points: 19 |
Post Options
Thanks(0)
|
ok dank je wel
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |