Dank u Sinterklaasje |
Reageer |
Autheur | |
haakAB
Hobbywonder Lid sinds: 07 Januari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 549 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 06 December 2013 om 18:40 |
Die Sinterklaas toch. Hij heeft mij gisteren heel goed verwend. Drie boeken om te breien/haken:
De leukste dierenmutsen breien en haken Mini granny's maken Kersthangers breien, haken en van vilt Zou hij weten dat ik van haken en breien hou? Inge
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dat staat toch in het grote boek?
Veel plezier met je geschenken. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Nespa
Hobbyguru Lid sinds: 06 Juli 2012 Locatie: kattenmand Status: Offline Points: 4125 |
Post Options
Thanks(0)
|
hier ook hoor
bijzondere breiprojecten twee bollen wol en een chocolade letter hihi |
|
when i smile beware, when i am grinning like the cheshire cat you beter run
|
|
Geotje
Hobbywonder Lid sinds: 08 Februari 2013 Status: Offline Points: 751 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ook ik ben verwend en de Sint wist bij mij ook precies wat mijn hobby's zijn . Breiringen, boekje kerstversiering breien en een boek granny squares haken zaten er voor mij in de zak.
Nu op mijn gemak eens uitzoeken hoe zo'n breiring werkt en wat je er allemaal mee kan maken (hopelijk toch wel iets meer dan alleen mutsen...). |
|
Nespa
Hobbyguru Lid sinds: 06 Juli 2012 Locatie: kattenmand Status: Offline Points: 4125 |
Post Options
Thanks(0)
|
misschien moet je op youtube kijken geotje daar kijk ik altijd als ik een steek wil leren en er niet uitkomt met geschreven handleiding
|
|
when i smile beware, when i am grinning like the cheshire cat you beter run
|
|
Geotje
Hobbywonder Lid sinds: 08 Februari 2013 Status: Offline Points: 751 |
Post Options
Thanks(0)
|
Nespa bedankt voor de tip!
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Bij Voordeelboekwinkel en Euroland liggen boeken over breien met breiringen. Ik heb die van Zeeman gekocht en ook maar het boek, maar ik ben er nog niet aan toegekomen.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
chantalmv2
Hobbyguru Lid sinds: 10 Maart 2011 Status: Offline Points: 4681 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hier zijn de kinderen verwend. Was weer geweldig
|
|
pleun
Duizendpoot Lid sinds: 06 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 386 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb
Haak je eigen kerststal van christel Krukkert in mijn schoen gekregen. |
|
Groetjes Pleun
|
|
haakAB
Hobbywonder Lid sinds: 07 Januari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 549 |
Post Options
Thanks(0)
|
Toch lief van de Sint dat hij ook de "grote kinderen" niet vergeten is
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |