Jip - banaan |
Reageer ![]() |
Autheur | |
pleun ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 06 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 386 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 06 Januari 2014 om 21:19 |
Gisteren begonnen aan de banaan voor Jip het aapje.
Dit is een patroon van Christel Krukkert. Bij toer 23 gaat het mis en op het internet zijn meer fouten gevonden. Heeft iemand de correcties voor mij? Ze staan niet op haar site en ik heb geen facebook. Alvast hartelijk dank. |
|
Groetjes Pleun
|
|
![]() |
|
Prideke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
gegoogled (dus niet via haar site) en daar kwam ik het volgende tegen:
toer 23: 2v samen haken , 6v ,2v in de volgende v, 8v,2v in de volgende v,6v, 2 v samen haken , 2v (=28) toer 37: 2v samen haken,2v , 2v samen haken, 2v,2v samen haken, 2v,2v samen haken,14v(=24) hopelijk kan je hiermee verder en anders zelf even googlen :) Succes!!! |
|
![]() |
|
pleun ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 06 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 386 |
Ik heb haar een mail gestuurd en dit is haar correctie
23. 2v samen haken, 6v, 2v in de volgende v, 10v, 2v in de volgende v, 6v, 2v samen haken (=28v) 37. 2v samen haken, 2v, 2v samen haken, 2v, 2v samen haken, 2v, 2v samen haken, 14v (=24v) Dat zijn verschillende opties, maar ik houd die van Christel maar aan. Dank voor je reactie. |
|
Groetjes Pleun
|
|
![]() |
|
Cully ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 29 Augustus 2012 Status: Offline Points: 3834 |
Deze staat ook nog op mijn to do lijstje, heb het gelijk aangepast in mijn boekje.
Bedankt voor het plaatsen van de goede toeren! |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |