Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

vraag over gebreide DROPS jurk

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
kwekkie View Drop Down
Newbie
Newbie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer kwekkie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: vraag over gebreide DROPS jurk
    Posted: 07 Januari 2014 om 20:14
http://www.garnstudio.com/lang/nl/visoppskrift.php?d_nr=132&d_id=1&lang=nl

op bovenstaande website staat de beschrijving van een gebreide jurk. Ik heb iemand gevraagd deze voor mij te maken, maar zij begrijpt de beschrijving niet (en ik heb er al helemaal geen verstand van). Bij voorbaat excuses als ik domme vragen stel, maar wat zijn LOSJES zoals in de beschrijving staat.  Zie hieronder:

Wordt zijdelings heen en weer gebreid op de rondbreinld van middenachter naar middenachter.
Zet LOSJES 32-32-36-36-40-40 st op met rondbreinld 5 mm en 1 draad Delight en 1 draad Kid-Silk. Brei 2 nld recht over alle st (1e nld begint aan de onderkant aan de goede kant).
Brei de volgende nld als volgt (aan de goede kant): 10-10-13-13-16-16 st r, 2 st recht samen, 1 omsl, 1 st r, 2 st r in iedere van de volgende 4 st (= 8 st r), 2 st r, 2 st r in iedere van de volgende 4 st (= 8 st r), 1 st r, 1 omsl, 1 st r afh, 1 st r, afgeh st overh, 6-6-7-7-8-8 st r = 40-40-44-44-48-48 st.
Brei de volgende nld als volgt (aan de verkeerde kant): 6-6-7-7-8-8 st r, 2 st av, 1 st r, 8 st av, 2 st r, 8 st av, 1 st r, 2 st av en 10-10-13-13-16-16 st r.
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Januari 2014 om 20:20
Je hebt in iedergeval uitgebreid opgeschreven wat je bedoelt, dat is al veel waard.