Wat vinden jullie het minst leuk aan handwerken? |
Reageer ![]() |
Pagina 12> |
Autheur | |
Britt1977 ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 07 Februari 2014 Locatie: België Status: Offline Points: 13 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 13 Februari 2014 om 12:46 |
Ben ik heel benieuwd naar. Bij mij is dat zonder twijfel het in mekaar zetten van brei- of haakwerk.
Ik denk dat het komt omdat ik dan al liever aan mijn nieuwe werkje verder werk... ![]() |
|
![]() |
|
niania ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 27 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3634 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ik ook
afwerken en in elkaar zetten ik vind dat zo niet leuk hoewel als je bezig bent en je ziet het vorderen wat het eind resultaat is dan is het toch wel leuk behalve als het resultaat dan weer tegen valt groet nia |
|
![]() |
|
Lelie ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 14 Juni 2013 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 1548 |
Dat het soms zo langzaam gaat haha! Dan wil je dat het af is. Afhechten vind ik nooit zo'n vervelend werk.
|
|
![]() |
|
lw1463 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Ik weet nog iets veel ergers . . . dat het niet leuk past of niet zo goed uit de verf gekomen is.
Of dat je iets gemaakt hebt dat niet gewaardeerd wordt (jeweetwel, regel 1 brei nooit iets voor iemand, die zelf niet breien kan). Ik moet eerlijk zeggen, dat ik altijd heel lang tegen het in elkaar klussen aanhik en dat die periode eigenlijk erger is dan het uiteindelijke werk. Je gaat op de bank zitten, bij voorkeur met goed gezelschap (huisdier, die niet serieus jouw vragen en gemopper beantwoordt) en een cd-tje op en dan gewoon elke dag een stukje of als je in de stemming bent gewoon alle 6 cd's uit die 6cd-box lang. Ga het niet in elkaar klussen als je een rotbui hebt, als je een rotbui hebt, ga dan op de fiets naar een wolwinkel of ga tegen de wind in op de dijk staan gillen tot het ergste over is. En dat in al die breiboeken nooit dit soort adviezen staan.
|
|
![]() |
|
bloem ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8337 |
alles in elkaar zetten vind ik een vervelend werkje.
en ik heb altijd zo,n leeg gevoel als een werkstuk klaar is |
|
![]() |
|
Britt1977 ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 07 Februari 2014 Locatie: België Status: Offline Points: 13 |
Het zwarte gat :)
Heb ik niet zo'n last van omdat ik dan meestal al met een nieuw werkje bezig ben. ![]() |
|
![]() |
|
lollibol ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 April 2012 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2513 |
draadjes wegwerken en aan elkaar zetten!!!! ongetwijfeld :-)
|
|
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
|
|
![]() |
|
By MG ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 08 Januari 2014 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 3011 |
Ook draadjes weg werken.
En een nieuw project kiezen, m'n "to do list"is zo verry lang!!!!
|
|
![]() |
|
Nespa ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Juli 2012 Locatie: kattenmand Status: Offline Points: 4125 |
als het soms lijkt of een project te lang duurt
![]() |
|
when i smile beware, when i am grinning like the cheshire cat you beter run
![]() |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23738 |
Draadjes wegwerken en in elkaar zetten. Het wordt bij mij nooit zo mooi als bij een ander.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
lidwina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14146 |
Ook draadjes wegwerken en in elkaar zetten.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
![]() |
|
haakAB ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 07 Januari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 549 |
Afwerken van draadjes, in elkaar zetten van gebreide delen en het feit dat ik te weinig tijd heb om alles te maken wat ik wil maken. En verder is mijn huis te klein voor mijn voorraad handwerkspullen
|
|
![]() |
|
Auk ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 26 Maart 2013 Locatie: Zuid Holland Status: Offline Points: 262 |
Het minst leuk aan haken vind ik dat niet alleen mijn kasten uitpuilen van de wolletjes maar ook naast de bank staan nu bakken wol. Het maakt mijn huisje een beetje rommelig.
![]() |
|
![]() |
|
lollibol ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 April 2012 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2513 |
ook dit is herkenbaar hoor voor mij :-)
|
|
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
|
|
![]() |
|
Lady JB ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 06 September 2013 Locatie: België Status: Offline Points: 165 |
Zoals bij de meesten... draadjes netjes wegwerken + alles in elkaar steken...
|
|
Handmade by Lady JB
http://lady-jb.blogspot.be/ http://www.ravelry.com/designers/lady-jb http://www.ravelry.com/projects/LadyJB |
|
![]() |
|
petraco ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 13 November 2012 Locatie: Z.Limburg Status: Offline Points: 5792 |
Het in elkaar zetten vindt ik het minst leuk, maar het resultaat maakt het meestal altijd weer goed.
Maar ook vindt ik het minder leuk dat ik niet zoveel tijd voor heb kan alleen s'avonds een uurtje en in het weekend soms overdag. Maar die tijd komt hopelijk nog als we wat ouder zijn ![]() |
|
![]() |
|
Gerbera ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 13 Maart 2012 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 1194 |
Het in elkaar zetten vind ik echt niet leuk.
|
|
Groetjes jenny
|
|
![]() |
|
Bianci1975 ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 13 Februari 2014 Locatie: Emmen Status: Offline Points: 8 |
Het vinden van de juiste patronen om aan de verzoeken van vrienden enzo te kunnen doen
|
|
![]() |
|
Dat is inderdaad ook niet altijd even vanzelfsprekend die patronen vinden. En ja ook ik begin, als beginnend breister, nu al te denken waar gaat dit eindigen met al die wolletjes en handwerkspulletjes.
![]() |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23738 |
Tja, waar gaat het eindigen? Onze kennissen en vrienden verhuizen naar kleinere luxere appartementen en vragen, wanneer wij dat ook gaan doen. Het antwoord is: als alle poppen op zolder met kleertjes aan naar goede doelen zjn afgereisd en als alle wolledozen leeg zijn. Maar helaas werken Wibra en Zeeman en Action me verschrikkelijk tegen. Die zien me niet graag verhuizen.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina 12> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |