Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Wat vinden jullie het minst leuk aan handwerken?

Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Britt1977 View Drop Down
Newbie
Newbie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Britt1977 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Wat vinden jullie het minst leuk aan handwerken?
    Posted: 13 Februari 2014 om 12:46
Ben ik heel benieuwd naar. Bij mij is dat zonder twijfel het in mekaar zetten van brei- of haakwerk.
Ik denk dat het komt omdat ik dan al liever aan mijn nieuwe werkje verder werk...
Back to Top
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Februari 2014 om 12:49
ik ook
afwerken en in elkaar zetten
ik vind dat zo niet leuk
hoewel als je bezig bent en je ziet het vorderen
wat het eind resultaat is dan is het toch wel leuk
behalve als het resultaat dan weer tegen valt

groet nia
Back to Top
Lelie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer Lelie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Februari 2014 om 12:50
Dat het soms zo langzaam gaat haha! Dan wil je dat het af is. Afhechten vind ik nooit zo'n vervelend werk.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Februari 2014 om 12:53
Ik weet nog iets veel ergers . . . dat het niet leuk past of niet zo goed uit de verf gekomen is.
Of dat je iets gemaakt hebt dat niet gewaardeerd wordt (jeweetwel, regel 1 brei nooit iets voor iemand, die zelf niet breien kan).
Ik moet eerlijk zeggen, dat ik altijd heel lang tegen het in elkaar klussen aanhik en dat die periode eigenlijk erger is dan het uiteindelijke werk.
Je gaat op de bank zitten, bij voorkeur met goed gezelschap (huisdier, die niet serieus jouw vragen en gemopper beantwoordt) en een cd-tje op en
dan gewoon elke dag een stukje of als je in de stemming bent gewoon alle 6 cd's uit die 6cd-box lang. Ga het niet in elkaar klussen als je een rotbui hebt,
als je een rotbui hebt, ga dan op de fiets naar een wolwinkel of ga tegen de wind in op de dijk staan gillen tot het ergste over is.
En dat in al die breiboeken nooit dit soort adviezen staan.
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Februari 2014 om 12:53
alles in elkaar zetten vind ik een vervelend werkje.
en ik heb altijd zo,n leeg gevoel als een werkstuk klaar is
oant Sjen
Back to Top
Britt1977 View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Britt1977 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Februari 2014 om 12:57
Het zwarte gat :)
Heb ik niet zo'n last van omdat ik dan meestal al met een nieuw werkje bezig ben.
Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Februari 2014 om 13:29
draadjes wegwerken en aan elkaar zetten!!!! ongetwijfeld :-)

Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
Back to Top
By MG View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer By MG Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Februari 2014 om 14:09
Ook draadjes weg werken.
En een nieuw project kiezen, m'n "to do list"is zo verry lang!!!!
http://madebymg.
blogspot.nl/

https://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/bymg/
Back to Top
Nespa View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer Nespa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Februari 2014 om 16:09
als het soms lijkt of een project te lang duurt
when i smile beware, when i am grinning like the cheshire cat you beter run
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Februari 2014 om 16:20
Draadjes wegwerken en in elkaar zetten. Het wordt bij mij nooit zo mooi als bij een ander.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Februari 2014 om 19:02
Ook draadjes wegwerken en in elkaar zetten.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
haakAB View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer haakAB Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Februari 2014 om 19:03
Afwerken van draadjes, in elkaar zetten van gebreide delen en het feit dat ik te weinig tijd heb om alles te maken wat ik wil maken. En verder is mijn huis te klein voor mijn voorraad handwerkspullen
Back to Top
Auk View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer Auk Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Februari 2014 om 19:31
Het minst leuk aan haken vind ik dat niet alleen mijn kasten uitpuilen van de wolletjes maar ook naast de bank staan nu bakken wol. Het maakt mijn huisje een beetje rommelig.
Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Februari 2014 om 19:41
ook dit is herkenbaar hoor voor mij :-)

Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
Back to Top
Lady JB View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer Lady JB Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Februari 2014 om 20:51
Zoals bij de meesten... draadjes netjes wegwerken + alles in elkaar steken...
Handmade by Lady JB

http://lady-jb.blogspot.be/
http://www.ravelry.com/designers/lady-jb
http://www.ravelry.com/projects/LadyJB
Back to Top
petraco View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer petraco Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Februari 2014 om 21:11
Het in elkaar zetten vindt ik het minst leuk, maar het resultaat maakt het meestal altijd weer goed.
Maar ook vindt ik het minder leuk dat ik niet zoveel tijd voor heb kan alleen s'avonds een uurtje en in het weekend soms overdag.
Maar die tijd komt hopelijk nog als we wat ouder zijn
Back to Top
Gerbera View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer Gerbera Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Februari 2014 om 21:37
Het in elkaar zetten vind ik echt niet leuk.
Groetjes jenny
Back to Top
Bianci1975 View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer Bianci1975 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Februari 2014 om 22:15
Het vinden van de juiste patronen om aan de verzoeken van vrienden enzo te kunnen doen
Back to Top
Britt1977 View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Britt1977 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Februari 2014 om 05:58
Dat is inderdaad ook niet altijd even vanzelfsprekend die patronen vinden. En ja ook ik begin, als beginnend breister, nu al te denken waar gaat dit eindigen met al die wolletjes en handwerkspulletjes.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Februari 2014 om 11:29
Tja, waar gaat het eindigen? Onze kennissen en vrienden verhuizen naar kleinere luxere appartementen en vragen, wanneer wij dat ook gaan doen. Het antwoord is: als alle poppen op zolder met kleertjes aan naar goede doelen zjn afgereisd en als alle wolledozen leeg zijn. Maar helaas werken Wibra en Zeeman en Action me verschrikkelijk tegen. Die zien me niet graag verhuizen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.390 seconden.
Lang Yarns