boeken over gehaakte barbie kleertjes |
Reageer |
Autheur | |
Diva1987
Newbie Lid sinds: 13 Februari 2014 Locatie: Budingen,Belgiƫ Status: Offline Points: 19 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 13 Februari 2014 om 16:02 |
Hallo,
Ik ben nieuw hier en weet niet of er al een onderwerp over bestaat maar ik heb het maar even aangemaakt. Ik ben op zoek naar boeken of boekjes of patronen (wat het beste is),liefst in het Nederlands (Mijn Engels is wel goed,maar niet op gebied van haken ;-)) over het haken van Barbie en Ken kledij. Kan iemand me daar mee helpen? Ik ben al op websites gaan kijken als Barbie.clubs.nl en daar staan hele mooie dingen op die ik zeker ga proberen,maar ben al lang op zoek naar boekjes erover. Als je me kan helpen laat je het me even weten? Groetjes,Carolien
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Voor degenen die meekijken, ik heb oude Diana's met kleding voor Barbie en Ken, zelfs voor Skipper. Ook wat losse patronen uit 3 suisses poppenboekjes.
En... ik heb net een boekje gevonden Modepop op kledingavontuur, 30 naaipatronen voor Barbie en trawanten. Dat avontuur gaat bij mij hoog over. Wat een gepriegel zal dat worden. 286 gram. Ik kan het op de hobbydoosdag verloten of nu weggeven tegen de portokosten. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Diva1987
Newbie Lid sinds: 13 Februari 2014 Locatie: Budingen,Belgiƫ Status: Offline Points: 19 |
Post Options
Thanks(0)
|
Oh oke Machtelt. maar dat zijn naaipatronen? Mama deed dat vroeger als we klein waren. Naaien kan ik niet zo goed,liever haken ookal gaat dat niet zo snel maar ik heb er m'n plezier in ;-)
|
|
Never mind the bad things,Always mind the good things!
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik vergat de Andrea Kreativ te vermelden. Misschien hebben die nog Barbieboekjes. Die hebben meestal breien, haken en naaien. Ik vond gewone poppenkleren naaien al zo'n gepietepeuter, dat ik daarmee gestopt ben. Het gekke is dat de gewone meisjespoppen een beetje in het gedrang komen door het grote aanbod aan Barbies en andere tienerpoppen, maar dat er weinig boekjes zijn om zelf kleding te maken. Jammer dat Diana de oude boekjes niet meer uitgeeft, de kleding is niet zo gebonden aan een bepaalde tijd.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Prideke
Hobbyguru Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
Post Options
Thanks(0)
|
Kijk eens op http://www.stickatillbarbie.se/
Heel veel patroontjes en allemaal gratis. Bij het plaatje kan je zien of het in het Nederlands is. Veel kijk en maak plezier :) |
|
Prideke
Hobbyguru Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
Post Options
Thanks(0)
|
ow pfff dit zijn patronen voor BREIEN... uhm als je dat nog niet kan, snel leren
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |