Saskia blauw en roze gezocht |
Reageer |
Autheur | |
Nicole1985
Groupie Lid sinds: 23 Augustus 2012 Locatie: Groningen e.o. Status: Offline Points: 70 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 30 Maart 2014 om 20:51 |
Goede avond,
Bijna 6 week geleden ben ik begonnen met een sprei haken (granny squares), dit omdat ik toen gestopt ben met roken en wat om handen moest hebben. Had nog veel wol liggen, en dacht wel genoeg te hebben. Flink verkeerd gedacht hahaha Probleem is echter dat de blauwe en roze wol niet meer te koop is bij de wibra En heb lang niet genoeg helaas. Wie kan mij helpen? Met 1 bol zou ik al dolblij zijn. Alvast enorm bedankt!! Groetjes Nicole |
|
Liana
Duizendpoot Lid sinds: 07 April 2012 Status: Offline Points: 232 |
Post Options
Thanks(0)
|
heb je misschien de kleurnummers? Misschien heb ik nog de roze.
|
|
Nicole1985
Groupie Lid sinds: 23 Augustus 2012 Locatie: Groningen e.o. Status: Offline Points: 70 |
Post Options
Thanks(0)
|
Nee, helaas niet die gooi ik altijd meteen weg.
Zou heel fijn als je nog roze hebt! |
|
Help: blauwe en roze saskia wol gezocht. http://forum.hobbydoos.nl/saskia-blauw-en-roze-gezocht_topic38288.html
|
|
Liana
Duizendpoot Lid sinds: 07 April 2012 Status: Offline Points: 232 |
Post Options
Thanks(0)
|
daarom vroeg ik kleurnummers want de roze die ik heb lijkt feller roze |
|
Nicole1985
Post Options
Thanks(0)
|
Ik denk haast wel dat het dezelfde is.
Volgens mij hebben ze alleen licht roze en deze gehad Maar zal morgen even een foto maken bij daglicht. |
|
Help: blauwe en roze saskia wol gezocht. http://forum.hobbydoos.nl/saskia-blauw-en-roze-gezocht_topic38288.html
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23669 |
Post Options
Thanks(0)
|
Je kunt voortaan beter de wikkels bewaren met een stukje draad erom geknoopt. Is je project klaar, dan kun je ze altijd nog weggooien. Het kleurbad van eenzelfde kleur kan al verschil maken.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Nicole1985
Post Options
Thanks(0)
|
Krijg de wol helaas niet beter op de foto.
Maar als ik op google zoek op wibra wol dan kom ik alleen deze roze en licht roze tegen. Magtelt, het was eigenlijk niet de bedoeling om zo'n groot werk te gaan maken, vandaar ook niet bewaard. |
|
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23669 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik snap het. Maar als je een bol oprolt, is het toch altijd handig om de wikkel met informatie te bewaren tot het project helemaal voltooid is, zelfs met poppenkleren. Je kunt namelijk ook het nummer van de haak-of breinaald en gegevens van je proeflapje vermelden op de wikkel. Begin je dan aan iets anders vóór het af is, dan weet je die dingen later nog.
|
|
wat rozengeur. |
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Tsjee Magtelt, die kan zo de tips en trucs in. Ik pons vaak een gaatje in de wikkel en doe er dan een eind garen door.
Maar opschrijven welke naald ik gebruikt heb, dat is echt nog nooit bij me opgekomen ik ben altijd meer van het
losbladige systeem en daar snap ik later niets meer van en dan gaat het met het oud papier mee. Dom, maar waar.
|
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb het zelfde systeem als Machtelt alleen wind ik het garen om de wikkel heen zodat ik aan het eind van de bol het wikkeltje nog heb .
Is me ooit zo geleerd en ik blijf het handig vinden |
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Dat opschrijven begon ik, omdat ik van elke haaknaald maar eentje had, dus als ik die voor een ander project pakte, wist ik later niet meer welke dikte ik had gebruikt. Dan moet je weer proefhaken en dat is lastig, dus dan blijft het eerste project nog langer liggen.
|
|
wat rozengeur. |
|
fleurtje48
Hobbywonder Lid sinds: 23 Augustus 2011 Status: Offline Points: 418 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hoi Nicole, ik heb volgens mij de blauwe nog liggen, 2 maal. Heb nog rosé loggen maar daar twijfel ik over. Mail me anders maar
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |