Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

1e vest is klaar, 2de bijna

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Esther1963 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Augustus 2012
Locatie: Drenthe
Status: Offline
Points: 1121
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Esther1963 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: 1e vest is klaar, 2de bijna
    Posted: 13 Juni 2014 om 23:11
Mijn witte vest heeft nogal wat voeten in aarde gehad. Ik had 7 bolletjes Scheepjes Larra katoen en de eigenaresse van mijn favoriete winkeltje had gelijk bijbesteld, zelfde kleurnummer. Die ging ik een weekje later ophalen en op zaterdagavond was ik aan het nieuwe bolletje toe en toen manlief mij die aanreikte zei ik gelijk "deze voelt veel zachter". En het klopte dus, de kleuren kwamen niet overeen ook al kwam het kleurnummer wel overeen. Wat een drama zeg want ik was al ver aan het voorpand bezig, achterpand was al klaar. Ik heb de eigenaresse van het wolwinkeltje gelijk een pb gestuurd via facebook en ze reageerde gelijk zondagochtend dat ze het echt heel naar voor mij vond en ze zou dinsdag gelijk de rest van die partij voor mij wegleggen waar ik die 4 bolletjes van had. Ik moest dus overnieuw beginnen en gelukkig kon ik nog wel even aan de slag met die 4 bollen.

Ook had ik Scheepjeswol een mail gestuurd en ik kreeg heel netjes een excuusmail terug en ze boden mij 12 nieuwe bollen aan (gratis) en ik heb de nieuwste kleur uitgezocht die toen nog niet eens in de winkel lag. Een paar dagen later kwam het pakketje binnen en er zat nog meer in dan alleen die 12 bollen, ook zat er nog een mok in, een boekje van Scheepjeswol met patronen en een suede zakje waar ik mijn wol en haaknaald in mee zou kunnen nemen ergens mee naar toe. Wat ongelooflijk netjes van ze zeg!





Dinsdag ben ik gelijk die andere nieuwe witte bollen op gaan halen en van mijn favoriete winkeltje kreeg ik ook nog eens 10 nieuwe witte bollen want ze vond het echt zo erg dat ik al zover was met mijn vest en nu dus overnieuw kon beginnen. Ik zei al dat dat helemaal niet hoefde want Scheepjeswol had mij ook al 12 nieuwe bollen geschonken, maar ze stond erop want ze zei dat ik zo'n goede klant was en dat ze graag mij weer zag komen. Sjonge jonge wat een service allemaal.



Mijn witte vest is dus klaar en mijn bruine vest ben ik nu alweer aan het voorpand bezig en gisteren heb ik dus nieuwe wol gehaald om nog een ander vest te maken, dit keer weer van Scheepjeswol, maar nu de Softfun, echt mooi!


Back to Top
petra57 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 26 Januari 2013
Locatie: steyl
Status: Offline
Points: 502
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer petra57 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Juni 2014 om 23:36
Wat een goede service, petje af
Geniet van het leven
Back to Top
BettyKleien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 05 Februari 2013
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 867
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer BettyKleien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Juni 2014 om 23:39
Hoi esther,dat witte vest in welke maat os dat?Ik vindhet prachtig
Back to Top
Esther1963 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Augustus 2012
Locatie: Drenthe
Status: Offline
Points: 1121
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Esther1963 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Juni 2014 om 23:59
Het model is in 38/40 en 48/50. Het patroon staat in Patricia creatief Haken nr. 27.
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Juni 2014 om 08:53
Er zijn dan toch nog eerlijke winkels ,dat is tof ,en zoo mooi maakt Thumbs Up
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
Cully View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Augustus 2012
Status: Offline
Points: 3834
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer Cully Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Juni 2014 om 09:05
Mooi vest!
En je bent wel verwend, door Scheepjes en je handwerkwinkel.
Back to Top
kvdl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 26 Augustus 2013
Locatie: Belgiƫ
Status: Offline
Points: 1382
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer kvdl Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Juni 2014 om 10:25
Prachtig vest, en zowaar er bestaat nog klantenservice .
Back to Top
Hulten1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 24 November 2012
Locatie: Kruiningen
Status: Offline
Points: 2351
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer Hulten1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Juni 2014 om 19:36
Warme douche dus voor je handwerkwinkel en voor Scheepjes.
Het vest is prachtig!
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14080
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Juni 2014 om 20:59
Geweldig wat een service. Zo wil een mens nog wel een keertje pech hebben en opnieuw beginnen.
Erg leuk vest trouwens.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
Geerlig View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 Februari 2014
Locatie: Anna Paulowna
Status: Offline
Points: 4155
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer Geerlig Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Juni 2014 om 22:50
Goeie service.
Back to Top
Oepske View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Maart 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1291
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer Oepske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Juni 2014 om 22:54
Wat een klantenservice!
Proficiat aan "Scheepjeswol" en aan jou voor het mooie resultaat.
Grx
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 Juli 2012
Locatie: noordwijk
Status: Offline
Points: 5582
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Juni 2014 om 10:22
wat een mooi vest en wat een verhaal zit eraan vast!
en wat een service van scheelpjes!
soms lijkt dat woord service niet meer te bestaan!
Back to Top
Elizabteh View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Juni 2010
Locatie: Zeeland
Status: Offline
Points: 2524
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer Elizabteh Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Juni 2014 om 12:40
Prachtig .
Back to Top
widdy View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 24 Februari 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 458
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer widdy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Juni 2014 om 10:13
Leuk van Scheepjeswol, echte klantvriendelijkheid!

En een prachtig vest ook
Groetjes, Tineke
Back to Top
Ien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 10 December 2013
Status: Offline
Points: 820
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Juni 2014 om 11:24
Wat een prachtig vest zeg.
En een heel verha van de maak ervan.
Wat een service. Gelukkig allemaal goedgekomen
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.453 seconden.
Lang Yarns