Kabouter haakpatroon |
Reageer |
Autheur | |
Madelief Jasmijn
Newbie Lid sinds: 08 Juli 2014 Status: Offline Points: 2 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 08 Juli 2014 om 14:14 |
Ben een beginnende haakster en maak de kabouter van het gratis haakpatroon
Wie vertelt mij hoe je deze in elkaar knutselt/haakt /bv hoe bevestig je het hoofd en de hoed aan elkaar en hoe de kop en romp ??????????? |
|
lidwina
Hobbyguru Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14093 |
Post Options
Thanks(1)
|
Ik weet wel niet over welke kabouter je het hebt, maar je naait zo'n ding in elkaar. Je kunt het doen met het garen waar je mee haakt. Dan gebruik je er een maasnaald voor, dat is een naald met een stompe punt. Je kunt het ook met naai- of borduurgaren in de bijpassende kleuren doen.
Samen haken wordt ook gedaan, maar als je beginnend bent zou ik je naaien adviseren. Denk er ook aan dat je de steekjes eigenlijk zo weinig mogelijk, liever helemaal niet, mag zien.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik denk de bouter van de hobbydoos winkel. Ik vind knuffelbeschrijvingen meestal tekort komen op het onderdeel hoe maak ik van alles 1.
Beetje passen, eventueel spelden en dan met het haakgaren vastnaaien.
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |