Kleurboeken |
Reageer |
Autheur | |
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23692 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 09 Juli 2014 om 09:58 |
Er bestaan kleurboeken voor volwassenen, er is zelfs een reisversie met ringband. Mocht je vaak met je (klein)kinderen zitten kleuren, dan hoeft het dus niet altijd Spongebob of Disneyprinsessen te zijn. Ik heb ze bij Bruna, een gewone boekhandel en Voordeelboekhandel gezien. Ze zijn ook leuk voor 11- en 12jarigen, die nog wel graag kleuren, maar de hondjes en poesjes ontgroeid zijn.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Cully
Hobbyguru Lid sinds: 29 Augustus 2012 Status: Offline Points: 3834 |
Post Options
Thanks(0)
|
Op pinterest kun je ook genoeg afbeeldingen vinden. Printen op wat dikker papier, inkleuren en er een kaartje van maken.
Google maar eens op digital stamps. Ik ben al druk aan het verzamelen en hoop hier mee aan de slag te kunnen, als mijn pijnen (hopelijk) weer wat afnemen. |
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23692 |
Post Options
Thanks(0)
|
Bij de speelgoedwinkel kun je vrij dikke stiften en potloden kopen, is dat beter voor je? Als je er niet vaak komt, is een speelgoedwinkel zowiezo leuk, ik duik dan meteen de poppenhoek in.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Creananske
Duizendpoot Lid sinds: 09 Juli 2014 Status: Offline Points: 287 |
Post Options
Thanks(0)
|
Inderdaad ...prachtige kleurplaten.
|
|
Cully
Hobbyguru Lid sinds: 29 Augustus 2012 Status: Offline Points: 3834 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb veel last van spierspanning en hoofdpijn. En dan houdt alles gewoon op. Gelukkig had de neuroloog, na een hele slechte periode, toch nog een idee en sinds vorige week lukt het me nu weer om wat te haken en te priegelen met de elastiekjes. Hopelijk komt daarna de zin in tekenen, kleuren en schilderen weer terug. |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |