Obsessive |
Reageer |
Autheur | |
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 15 Juli 2014 om 12:38 |
Leuk voor breisters om te testen hoe het met jou gesteld is - beter of erger ?
Op youtoube een uitzending van obsessive compulsive cleaners, je kunt er een beetje doorheen skippen en de stukjes kijken,
die over de hobbyende dame gaan.
Ik ga maar eens buiten, beetje onkruid wieden
|
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
'k denk ni dat ik aan die ziekte lijd, maar ocharme die mensen moeten geholpen worden, ik stel ze mijn huis ter beschikking, ene keer per maand langskomen en ik ben al wreed content. Pas op en ik reken niets aan voor mijn hulp e.
|
|
breienmaar
Hobbyguru Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
Post Options
Thanks(0)
|
zag laatst iets van op ltc!
nodig deze mensen van harte uit, om eens langs te komen, kunnen zich hier helemaal uitleven! |
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb het niet helemaal af gezien. Wel een goed idee om die mensen te combineren. Ik genoot altijd van die Engelse programma's met de queens of clean. Dan kon ik denken dat het bij mij thuis nog wel meeviel. IK vind het trouwens wel erg als het schoonmaakgedrag van moeke maakt dat het gezin te laat komt voor leuke evenementen. Dan is er een duidelijk probleem. Hoewel ik kort door de bocht ben. Ik zou haar laten soppen en op tijd weggaan. "Dag lieve, leef je maar helemaal uit, wij amuseren ons wel".
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |