Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

donker buiten maar wel weer gezellig binnen

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: donker buiten maar wel weer gezellig binnen
    Posted: 26 Augustus 2014 om 21:28

Luxaflex dicht ,lampjes aan ,en breien maar .
Tis augustus maar lijkt wel november
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Augustus 2014 om 00:10
en de kerstboom staat precies ook al klaar, enkel het touwtje los knippen zodat hij zijn takken kan uitschudden

Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Augustus 2014 om 08:14
ja,en dan wwe kerstballen haken en breien .en o ja engeltjes.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Augustus 2014 om 18:51
Ik noem het altijd Sinterklaasweer, als het donker is en regent. Met pappa op de tram, parapluutje mee, jas en das goed dicht en dan etalages kijken bij de Bijenkorf. Maar ja, dat was iets van 60 jaar geleden.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
simonevv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer simonevv Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Augustus 2014 om 19:20
Ik weet het ook nog heel goed. Bij de beijenkorf, dat waren nog eens etalages.
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Augustus 2014 om 20:48
ehhhhhhh?
t was vandaag even een ''goedmakertje''  voor alle herfst dagen, op t strand gezeten, in badpak, twee x de zee in geplonst, die was wel aardig afgekoeld sinds de laatste zomer dag, zon 3 weken geleden.  heerlijk!!
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Augustus 2014 om 20:50
jij bent bij de ijsberenclub zekerst?
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Augustus 2014 om 20:52
nee beppie, was echt lekker weer hier!!
enne ... die zee ja dat vond ik dan weer heel moedig van mezelf
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Augustus 2014 om 20:54
ja hier scheen het zonneke ook maar nu ni direkt om in badpak rond te lopen, laat staan in het water te gaan.(warm bad of douche wel natuurlijk)
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Augustus 2014 om 20:58
heerlijk,om zo dicht bij de zee te wonen.Heb later in de middag ook nog even in de tuin zitten haken in een hemdje.ook dat was al weer even geleden.eergister de verwarming al even aan gehad en volgende week vrijdag wordt de schoorsteen geveegd,Kunnen we weer (alweer) stoken..
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Augustus 2014 om 21:22
ja vanmorgen hier in de kamer maar 17.5 graden en smiddags warm genoeg om op t strand te zitten en met die oosten wind t windscherm niet eens opgezet, idd heerlijk! engeline, hoe mooi de rest van nederland ook is de zee wint t bij mij altijd!
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Augustus 2014 om 21:43
hoelang door je erover om op het strand te komen?
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Augustus 2014 om 11:57
nou engeline, voordat deze pc is opgestart en doet wat ik wil, zit ik er al, dwz 5 minuten voordat de voetjes in t zand staan! beetje doorlopen, slenteren duurt langen! we hebben zelfs zeezicht in huis! (wel is waar op de zolder op een stoel gaan staan en je hoofd al verdraaiend uit t dakraam steken, dan zie je de zee, een postzegelgrootte, tussen de villa s door)
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Augustus 2014 om 12:01
Ik vond het herlijk om in de herfst bij zee te wandelen en uit te waaien. Nu neem ik maar genoegen met de ritselende bossen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Augustus 2014 om 12:30
Originally posted by breienmaar breienmaar wrote:

nou engeline, voordat deze pc is opgestart en doet wat ik wil, zit ik er al, dwz 5 minuten voordat de voetjes in t zand staan! beetje doorlopen, slenteren duurt langen! we hebben zelfs zeezicht in huis! (wel is waar op de zolder op een stoel gaan staan en je hoofd al verdraaiend uit t dakraam steken, dan zie je de zee, een postzegelgrootte, tussen de villa s door)

Heerlijk! mooi wonen ook.wij moeten toch gauw anderhalf tot twee uur rijden om er te komen.Snap.dat als het weer het ook even toelaat,je daar te vinden bent.leuk!
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Augustus 2014 om 12:34
Originally posted by breienmaar breienmaar wrote:

breienmaar, in de zomer kan je de zolderkamer verhuren van uw woning. Met zeezicht, daar geven mensen fortuinen aan uit.
Want als je een hotel boekt in een zuideuropees land betaal je ook meer voor 'het zeezicht' dat aan uw omschrijving voldoet.
Back to Top
Cully View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cully Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Augustus 2014 om 16:06
Ik kan de Kerstboom wel zetten! Mijn rolluik wil niet meer op of neer en staat tot op zo'n 20 cm boven de grond.
Ik geloof dat ik nu in zo'n periode beland ben, dat het een na het ander kapot gaat. Zal je net zien dat de kerstboomverlichting het ook niet meer doet.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Augustus 2014 om 16:26
cully dat is typisch, eens er iets kapot is zijt dan maar zeker dat er nog iets anders volgt.
Back to Top
BettyKleien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer BettyKleien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Augustus 2014 om 16:41
Meestal bestaat dat uit 3 dingen
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Augustus 2014 om 19:10
ah cully wat een ellende!
hopenlijk zit er weer snel beweging in t luik!
hellaas niks te verhuren bep, al mn koters wonen nog thuis(3 stuks) en we zien wel villa s, maar wonen in een jaren 60 rijtjeshuis, de jongste heeft een kamer... ter grootte van een kast, bed past er maar op 1 mannier in ,
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.672 seconden.
Lang Yarns