Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

frustratie

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Geotje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Geotje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: frustratie
    Posted: 08 September 2014 om 23:04
Even mijn frustratie met jullie delen...

Ben een kleed aan het haken, filet haakwerk. Nu kom ik niet uit. En hoe ik ook tel, ik kom er maar niet uit waar het is misgegaan.

Nu maar lekker slapen en morgen met frisse moed opnieuw tellen
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 September 2014 om 23:23
een kleed in de zin van een jurk of eerder een tafellaken zoals wij zeggen? en is het nog in het begin of was je al ver?
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 September 2014 om 09:56
Het zal wel een tafelkleed, groot of klein, zijn Bep. Hollanders noemen een kleed een jurk. Alleen Belgen en wij halve Belgen (Limburgers dus) gebruiken dat woord ook voor een jurk.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
By MG View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer By MG Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 September 2014 om 10:08
Vervelend zeg, hopen dat het na een nachtje slapen beter gaat, succes
http://madebymg.
blogspot.nl/

https://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/bymg/
Back to Top
Motormuiswimenlidy View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Motormuiswimenlidy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 September 2014 om 11:16
Oh dat is altijd heel vervelend. Ik hoop dat je vandaag weer met frisse moed een heel goede start maakt.
Misschien toch een telfout?
Dat is mij ook wel eens overkomen en toen iemand anders laten tellen.
Back to Top
kvdl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer kvdl Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 September 2014 om 18:17
Als ik zoiets voor heb gooi ik het in een hoek, ga met iets anders verder (dat al eerder in een hoek gegooid was :-) )en dan heb ik vanzelf wel weer een keer moed verzameld als ik met iets anders vastloop. Maar of dat nou zo'n geweldige tip is weet ik niet.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 September 2014 om 21:15
Misschien is het wel goed en het patroon een beetje raar - gaat het alweer ?
Back to Top
Geotje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Geotje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 September 2014 om 22:23
Bedankt voor al het meeleven. Het wordt een kleedje voor mijn tuintafel. Vandaag door drukte niet aan handwerken toegekomen. Morgenavond maar eens, anders ga ik voor de tip van kvdl. Gooi ik hem in de hoek en haal ik hem volgend voorjaar weer tevoorschijn denk ik.
En was ik al ver... net aan bolletje 7 begonnen, dus ga hem echt niet uithalen.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.438 seconden.
Lang Yarns