Elke 1 ste zaterdag vd maand ---- |
Reageer |
Autheur | |
engeline
Hobbyguru Lid sinds: 21 November 2007 Locatie: winssen Status: Offline Points: 3257 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 09 September 2014 om 14:56 |
Al een bij Lammy Yarns geweest in Hilvarenbeek?
Ik nog.... niet. Het is een groothandel die niet aan particulieren verkoopt.alleen elke 1 ste zaterdag vd maand wel van 9.00uur tot 16.00 uur. Vanaf 50 cent per bol.... Misschien kunnen we een keer ,met de Belgische dames iets afspreken om elkaar daar te ontmoeten in te kopen en ergens koffie te gaan drinken?? Ligt in de buurt van Tilburg... |
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
mij lijkt dat wel plezant. maar ik verwittig al ik koop alleen bollekes wol van maximum 50 cent EN ze moeten nog mooi zijn ook. (kwestie van nog in de wolkamer te kunnen). Hilvarenbeek is dat de efteling die daar ligt of de beekse bergen?
|
|
engeline
Hobbyguru Lid sinds: 21 November 2007 Locatie: winssen Status: Offline Points: 3257 |
Post Options
Thanks(0)
|
haha ik weet ook nog niet of ik koop.het schijnt enorm groot te zijn...en het is inderdaad bij de beekse bergen...Ik zou het wel grappig vinden om er een stel mensen van de hobbydoos te ontmoeten..misschien is er een mogelijkheid tot carpoolen....
|
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
En kunnen de Belgjes dan eens regelen dat we naar Ninove kunnen ???
Ik kwam daar twee jaar geleden langs en toen kriebelde het, terwijl ik gewoon op de rondweg reed. Of is de wolindustrie daar
tegenwoordig ook ter ziele ?
Maar een uitje naar Hilvarenbeek op een druilerige dag klinkt goed. Al zeg ik niet bij voorbaat dat ik meega, maar ook niet dat ik niet meega.
Oei dat klinkt dom niet ? Hangt van de huiselijke drukte af bedoel ik te zeggen.
|
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
ninove? is daar iets te zien dan? (eerlijk gezegd moet ik eerst opzoeken in welke provincie dat ligt) ik ben er zelf nog nooit geweest.
aah dat ligt in de Vleunders gelijk ze bij ons zeggen. |
|
JokeP
Hobbyguru Lid sinds: 25 Juli 2012 Status: Offline Points: 1570 |
Post Options
Thanks(0)
|
Kom dan wel niet uit Belgiƫ maar lijkt me wel een leuk uitje. Zou dan wel van te voren gericht moeten weten wat ik nodig heb want van zomaar voorraad opbouwen ben ik niet zo'n fan (behalve van de soft van Zeeman die ik in alle kleuren altijd aanschaf en waar ik bijna alle knuffels mee haak/brei).
|
|
Groetjes,
Joke Yesterday is history, tomorrow is a mystery, and today? Today is a gift, that's why we call it present. |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |