Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Elke 1 ste zaterdag vd maand ----

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Elke 1 ste zaterdag vd maand ----
    Posted: 09 September 2014 om 14:56
Al een bij Lammy Yarns geweest in Hilvarenbeek?
Ik nog.... niet.
Het is een groothandel die niet aan particulieren verkoopt.alleen elke 1 ste zaterdag vd maand wel van 9.00uur tot 16.00 uur.

Vanaf 50 cent per bol....
Misschien kunnen we een keer ,met de Belgische dames iets afspreken om elkaar daar te ontmoeten in te kopen en ergens koffie te gaan drinken??

Ligt in de buurt van Tilburg...
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 September 2014 om 15:36
mij lijkt dat wel plezant. maar ik verwittig al ik koop alleen bollekes wol van maximum 50 cent EN ze moeten nog mooi zijn ook. (kwestie van nog in de wolkamer te kunnen). Hilvarenbeek is dat de efteling die daar ligt of de beekse bergen?
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 September 2014 om 15:44
haha ik weet ook nog niet of ik koop.het schijnt enorm groot te zijn...en het is inderdaad bij de beekse bergen...Ik zou het wel grappig vinden om er een stel mensen van de hobbydoos te ontmoeten..misschien is er een mogelijkheid tot carpoolen....
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 September 2014 om 21:23
En kunnen de Belgjes dan eens regelen dat we naar Ninove kunnen ???
Ik kwam daar twee jaar geleden langs en toen kriebelde het, terwijl ik gewoon op de rondweg reed. Of is de wolindustrie daar
tegenwoordig ook ter ziele ?
Maar een uitje naar Hilvarenbeek op een druilerige dag klinkt goed. Al zeg ik niet bij voorbaat dat ik meega, maar ook niet dat ik niet meega.
Oei dat klinkt dom niet ? Hangt van de huiselijke drukte af bedoel ik te zeggen.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 September 2014 om 21:26
ninove? is daar iets te zien dan? (eerlijk gezegd moet ik eerst opzoeken in welke provincie dat ligt) ik ben er zelf nog nooit geweest.

aah dat ligt in de Vleunders gelijk ze bij ons zeggen.
Back to Top
JokeP View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JokeP Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 September 2014 om 11:28
Kom dan wel niet uit Belgiƫ maar lijkt me wel een leuk uitje. Zou dan wel van te voren gericht moeten weten wat ik nodig heb want van zomaar voorraad opbouwen ben ik niet zo'n fan (behalve van de soft van Zeeman die ik in alle kleuren altijd aanschaf en waar ik bijna alle knuffels mee haak/brei).
Groetjes,
Joke

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, and today? Today is a gift, that's why we call it present.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.703 seconden.
Lang Yarns