Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Wie heeft er 2 bollen zwart/grijze fenna over?

 Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 21 November 2007
Locatie: winssen
Status: Offline
Points: 3257
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Wie heeft er 2 bollen zwart/grijze fenna over?
    Posted: 22 Oktober 2014 om 18:46
Tsja,nou ben ik zelf de klos,zonder na te denken ergens aan begonnen en nu kom ik er twee te kort.Wie o wie kan en wilt mij helpen? het gaat om kleurnr 85804.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23659
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Oktober 2014 om 19:32
Helaas pindakaas, Marlene heeft een mooie sjaal en ik heb die kleur niet meer. Ik hoop dat je succes hebt.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Geotje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 08 Februari 2013
Status: Offline
Points: 751
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Geotje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Oktober 2014 om 22:57
Helaas, ook mijn zwart/grijze bolletjes hebben inmiddels al een nieuwe eigenaar gevonden. Hopelijk kan iemand anders je blij maken.
Back to Top
cormout View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 08 November 2005
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 734
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer cormout Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Oktober 2014 om 22:59
je hebt volgens mij kans dat er nog fenna in de winkel komt.
Een maand geleden, zij de kassière, dat er in oktober weer meer komt.

Ik hoop het.
Back to Top
JannieV View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 27 Augustus 2011
Locatie: Alblasserwaard
Status: Offline
Points: 336
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JannieV Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Oktober 2014 om 23:40
In Sliedrecht was gisteren ook weer nieuwe voorraad binnengekomen.
Back to Top
lidy* View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 03 Mei 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 619
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidy* Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Oktober 2014 om 00:37
Sorry, Engeline, ik heb net een kol gebreid met die kleur en nog wel een paar bollen over, maar er is een tweede kol 'in bestelling'. 
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 21 November 2007
Locatie: winssen
Status: Offline
Points: 3257
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Oktober 2014 om 09:04
ik ga morgen maar eens kijken in Nijmegen of er nog iets is binnengekomen,Zag op MP er 1 te koop voor € 3 maar dan trek ik het liever uit.dat vind ik zo erg!!!!Iets wat 1,79 kost(staat er met koeieletters op).
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 21 November 2007
Locatie: winssen
Status: Offline
Points: 3257
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Oktober 2014 om 09:41
Yes! Nijmegen Dukenburg heeft twee bollen voor mij weggelegd! kunnen we weer verder.
Back to Top
Hulten1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 24 November 2012
Locatie: Kruiningen
Status: Offline
Points: 2352
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hulten1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Oktober 2014 om 13:45
ik ben net terug uit Goes. Doordat ik een weekje vakantie heb kon ik eindelijk eens op donderdagochtend naar de stad en......ja hoor! Volop Fenna. 6 bollen regenboogkleur en 6 bollen zwart/grijs gekocht. Helemaal gelukkig! Er lag ook mooie paars donkergroen en lila paars, maar ik heb me ingehouden en me beperkt tot 2 verschillende kleuren.
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
Back to Top
Oepske View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Maart 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1291
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Oepske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Oktober 2014 om 17:53
Ik ga zaterdag naar Goes. Maar met mijn man erbij, dus er zullen geen wolletjes gekocht worden.
Tja, een deel van mijn voorraad staat hier in het zicht. Misschien geen goed idee Wink
Grx
Back to Top
lidy* View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 03 Mei 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 619
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidy* Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Oktober 2014 om 19:06
Ze hebben hier nog genoeg van die kleur, Engeline, dus als je meer nodig hebt: even roepen. 
Back to Top
Creananske View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 09 Juli 2014
Status: Offline
Points: 287
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Creananske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Oktober 2014 om 20:12
Ik je graag die bollen geven zou maar dat kleur heb ik niet liggen.
Maar wie weet zou die hier ook wel terug in de winkel komen te liggen...
Vele lieve groetjes....
Groetjes Creananske

Back to Top
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Maart 2014
Status: Offline
Points: 1788
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Oktober 2014 om 23:12
Grinnik, zou toch wat zijn... net wat bolletjes van Geotje geregeld en dan zou het gewoon weer in de winkel komen...
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23659
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Oktober 2014 om 10:42
Het staat niet in de nieuwe folder, wel die gouden en zilveren garens.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
cormout View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 08 November 2005
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 734
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer cormout Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Oktober 2014 om 19:01
volgens mij zetten ze Fenna niet in de folder........veel te gevaarlijk :)
Back to Top
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Maart 2014
Status: Offline
Points: 1788
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 November 2014 om 19:32
Fijn... na het lezen van deze draad ben ik vorige week woensdag direct naar de Wibra gescheurd. Daar kreeg ik te horen dat het Fenna-garen er niet was, dat zou pas volgende week (gisteren dus) weer binnenkomen.
Ik dus gisteren helemaal aan het eind van de middag weer die kant opgetuft, einde van de middag, dus na de levering.
Kreeg ik daar te horen dat Fenna er vorige week al gelegen had en nu compleet uitverkocht was....

AAAAAAAAAAARGHHHHHHHHHHHH
(niet dat ik heel dringend iets nodig heb, ik heb via een andere liever forumdoos al wat bolletjes kunnen overnemen).
Back to Top
Hobbydoos_gebruiker View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Oktober 2012
Locatie: Brabant
Status: Offline
Points: 3045
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hobbydoos_gebruiker Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 November 2014 om 19:59
Dames, misschien een hele vreemde vraag maar wat is dat toch met dat fenna garen? Is dit zo speciaal?
Back to Top
cormout View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 08 November 2005
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 734
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer cormout Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 November 2014 om 20:01
jaaaaaaa, heel speciaal, heerlijk zacht , super kleuren en het kriebelt niet :)
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23659
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 November 2014 om 20:20
Het geeft de wonderlijkste kleureffecten, terwijl je haakt of breit.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Creananske View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 09 Juli 2014
Status: Offline
Points: 287
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Creananske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 November 2014 om 20:26
Inderdaad...

Ben met een omslagsjaal bezig en het haakt geweldig!
Zalig...En echt schoon...
Glanst ook heel mooi.
Groetjes Creananske

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 3.266 seconden.
Lang Yarns