Onesies |
Reageer |
Autheur | |
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 28 Oktober 2014 om 19:16 |
Nu heeft Zeeman Onesies voor kinderen, voor volwassenen bestaan ze ook, in mijn jeugd heette dat een catsuit. Zo'n vreselijk onpraktisch pak dat je in het geheel moest uittrekken op de wc als je een plasje wilde doen. Zat je daar in je koude nakie. Ja, ikke niet hoor, ik keek wel uit.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
kvdl
Hobbyguru Lid sinds: 26 Augustus 2013 Locatie: België Status: Offline Points: 1382 |
Post Options
Thanks(0)
|
Onesies? Hoe spreek je dat uit?
|
|
Lelie
Hobbyguru Lid sinds: 14 Juni 2013 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 1547 |
Post Options
Thanks(0)
|
One, zoals één in het engels, en dan sies zoals je het leest
|
|
kvdl
Hobbyguru Lid sinds: 26 Augustus 2013 Locatie: België Status: Offline Points: 1382 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik kan me dat van Carnaval nog wel herinneren. En dan inderdaad naar de wc. Maar wij noemden dat dan gewoon een berenpak of zo.
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
IK was een ukkie, dus die dingen zagen er niet uit aan mijn lijf. Mijn lange slanke vriendin zag er lang en slank in uit, maar die had dat ongemak. Ik denk dat je wansies moet zeggen. "Mijn wansie zit in de was", dat klint toch raar?
|
|
wat rozengeur. |
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Nee hoor en ik hoef ook geen twee pakken, dan heb je een toessie.
|
|
wat rozengeur. |
|
Creananske
Duizendpoot Lid sinds: 09 Juli 2014 Status: Offline Points: 287 |
Post Options
Thanks(0)
|
Heel vervelend.
Surtout als ge in een tearoom naar het wc gaat... Bah...heb zo een beetje smetvrees en mag er niet aan denken dat iets de grond of het toilet raakt. Vind het vastnemen van een winkelwagentje al zo vies! |
|
Groetjes Creananske
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |