waar zetten jullie je kerstboom in? |
Reageer |
Autheur | |
belja
Hobbywonder Lid sinds: 10 Januari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 619 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 06 December 2014 om 20:07 |
Heb ik ook eens een echte kerstboom gekocht krijg ik hem toch niet goed neer gezet.
De boom blijft maar scheef en omvallen. Heeft iemand nog een goed idee waar ik de boom het best in kan zetten want niets schijnt te lukken. Groetjes Belinda
|
|
petraco
Hobbyguru Lid sinds: 13 November 2012 Locatie: Z.Limburg Status: Offline Points: 5776 |
Post Options
Thanks(0)
|
wij hebben wel een kunst kerstboom die heel echt lijkt van 1.80 hoog.
Staat op een tafeltje bij de zithoek langs de muur. Hebben hem met een koortje aan de muur vastgemaakt. Ziet er weer prachtig en gezellig uit. |
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
een speciale standaard daar staat hij klem in
|
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
wij, allé mijn man, zagen eerst de stam recht en dan vijzen we er een kruis onder en dan nog een beetje met hulpstukjes (kleine spiekes) om hem recht te krijgen. Is wel een echte maar zonder wortel.
|
|
|
|
hhoekstra
Duizendpoot Lid sinds: 01 Maart 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 274 |
Post Options
Thanks(0)
|
Grote zwarte betonbak met zand.
|
|
Hanny
|
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Speciale standaard met water erin. Die standaard moet wel wat gewicht hebben, anders blijft de boom kiepen.
Een persoon geeft vanaf de bank aanwijzingen, ja nee iets meer naar achter links of rechts, zodat de boom zo recht mogelijk staat.
Een ander persoon heeft de ondankbare taak om hem beneden vast te schroeven terwijl de 1e dennenaalden hem al in de nek vallen.
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik koop zo'n kleine ter grootte van een plant en zet hem zonder toeters en bellen op mijn bureautje, zo'n ouderwetse met een hoge plank en een open klep. Naast het "palmbos"(kamerpalmpje) en de minisanseviria. Dan is mijn uitzicht op de tuin een kleine maand belemmerd, maar daarna gaat ie de tuin in, er staan er al twee. De kerststal gaat op een klein tafeltje, waar anders handwerkspullen op liggen. En er komt ergens een vaas met kerstballen. Het is nu toch krap in de kamer, er moet rolstoelruimte zijn en Ton heeft een paar tafeltjes met vitrines met modeltanks staan. Ik noem zijn hoek de warzone. Mijne de wollehoek.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
breienmaar
Hobbyguru Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
Post Options
Thanks(0)
|
we''maken '' een alternatieve!
dit jaar iets van tafelzeil en blauw schilderslinnen, van iemand die zn schilderdoeken zelf opspande, lijkt op zpaggeti garen |
|
C4th
Hobbyguru Lid sinds: 06 Maart 2014 Status: Offline Points: 1788 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik zet mijn kerstboom in de huiskamer
Heb alleen het idee dat je iets anders bedoelt :) |
|
belja
Hobbywonder Lid sinds: 10 Januari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 619 |
Post Options
Thanks(0)
|
Bij ons is het ook eindelijk gelukt!
Heel simpel we hebben de boom in een emmer met grind gezet staat als een huis. Dat we daar nou niet eerder op waren gekomen de tuin ligt er vol mee. Nu staat hij mooi te zijn met ballen en lichtjes,laat de kerst maar komen. groetjes Belinda
|
|
Cozz
Hobbyguru Lid sinds: 24 Augustus 2012 Status: Offline Points: 2937 |
Post Options
Thanks(0)
|
mooi opgelost lol
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |