Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

geen meldingen meer

 Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8325
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: geen meldingen meer
    Posted: 03 Januari 2015 om 18:50
Hoe zou het kunnen dat ik geen meldingen meer via de mail krijg van een reactie of een PB ?
oant Sjen
Back to Top
hhoekstra View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 01 Maart 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 274
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hhoekstra Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Januari 2015 om 19:43
Hé, dat vroeg ik me ook al af.
Hanny
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8325
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Januari 2015 om 19:45
vorig jaar rond deze tijd hadden we het zelfde probleem.
Ik ga Renske een mailtje sturen.
oant Sjen
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12091
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Januari 2015 om 19:45
iets verandert aan jullie foruminstellingen?

of per ongeluk op de verkeerde link geklikt bij de laatste mailberichtgeving?
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8325
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Januari 2015 om 19:50
krijg jij wel meldingen dan ???????????/
oant Sjen
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12091
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Januari 2015 om 19:51
ik heb juist gekeken en ik heb een mail gekregen met de melding dat er een bericht gepost is over geen meldingen meer

dus bij mij marsjeert het nog


maar ik krijg ze alleen als ik ook iets gepost heb in dat topic.
dus de nieuwe nieuwe niet
Back to Top
JokeP View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 Juli 2012
Status: Offline
Points: 1570
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JokeP Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Januari 2015 om 23:35
Ik heb ook geen berichten meer ontvangen. Had onder meer privéberichtjes waarover ik geen mail heb gehad.
Groetjes,
Joke

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, and today? Today is a gift, that's why we call it present.
Back to Top
JokeP View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 Juli 2012
Status: Offline
Points: 1570
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JokeP Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Januari 2015 om 08:32
Even een correctie. Ik heb de mailtjes wel gehad. Komen rechtstreeks in een aparte map binnen en daar had ik domweg nog niet in gekeken. Dus hier niets aan de hand. Meldingen komen gewoon door.
Groetjes,
Joke

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, and today? Today is a gift, that's why we call it present.
Back to Top
Janne Marie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 December 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3141
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Janne Marie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Januari 2015 om 09:52
Ook ik krijg geen berichten. 
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23645
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Januari 2015 om 11:46
Ik kreeg na 23 uur een melding van een PM. Ik was gisteravond nog op het forum geweest en ik vond de melding vanmorgen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Geerlig View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 Februari 2014
Locatie: Anna Paulowna
Status: Offline
Points: 4155
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Geerlig Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Januari 2015 om 11:48
Ik heb alleen een mail van het forum gehad dat als ik een mevr. niet wil antwoorden of ik vind het gevaarlijk voor spam dat ik het forum maar moest mailen. Het is wel in het engels met het mailadres van het forum.Ik weet niet of ik er verstandig aan doe om het mail adres van het forum hier te plaatsen.
Er is geen bericht geplaats bij mijn pm door de mevr.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12091
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Januari 2015 om 11:56
Originally posted by Geerlig Geerlig wrote:

Ik heb alleen een mail van het forum gehad dat als ik een mevr. niet wil antwoorden of ik vind het gevaarlijk voor spam dat ik het forum maar moest mailen. Het is wel in het engels met het mailadres van het forum.Ik weet niet of ik er verstandig aan doe om het mail adres van het forum hier te plaatsen.
Er is geen bericht geplaats bij mijn pm door de mevr.


dat is nog eigenaardiger.

it was not me because i wil fall trough the basket immediately
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23645
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Januari 2015 om 12:22
Bij mij gaf net Explorer de geest, ik ben maar even gaan patiencen ennu doet hij weer normaal.

Als je het niet vertrouwt, kun je het beste alles weggooien. Als een mevrouw iets van jou of van het forum wil, kan ze Renske benaderen of zich inschrijven en een topic beginnen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Geerlig View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 Februari 2014
Locatie: Anna Paulowna
Status: Offline
Points: 4155
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Geerlig Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Januari 2015 om 13:15
Magtelt je heb helemaal gelijk. Mijn man zei ook al dat ik uit moest kijken. Ik krijg dus wel de mails van het forum binnen.
Groetjes Ria
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14063
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Januari 2015 om 15:38
Ik heb gemerkt dat als je ingelogd hebt je een keer nieuwe berichten krijgt. Kom ik alleen maar lezen en log dus niet in, krijg ik geen nieuwe berichten. De laatste tijd log ik niet steeds in, gewoon snel lezen of er iets bijzonders is en weer snel aan de brei of haak. Dus nu even afwachten wat er iets gebeurt.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
Janne Marie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 December 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3141
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Janne Marie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Januari 2015 om 16:07
Ik krijg dus wel een pop up als ik het forum open, met het bericht dat er een pb is. Och, vind het niet zo'n ramp, ik zie de berichten wel als ik op het forum kom. 

Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14063
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Januari 2015 om 16:37
Ik had dus ongeveer een uur geleden ingelogd en oa hier geschreven. Heb nu 6 berichten gekregen waar ik naar zou kunnen kijken. Dat zal nu ik weer hier geweest ben ook gebeuren. Maar log ik niet in, komt er ook niets.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
By MG View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Januari 2014
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 3011
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer By MG Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Januari 2015 om 23:10
Van pb-tjes krijg ik melding.

Verleden jaar had ik wel dat ik ineens niet meer kon inloggen en me dus opnieuw moest aanmelden. Vond ik niet zo grappig.
http://madebymg.
blogspot.nl/


https://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/bymg/
Back to Top
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Maart 2014
Status: Offline
Points: 1788
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Januari 2015 om 10:47
Dat ik geen mailtjes meer krijg zou ik niet eens zo erg vinden.
Ik log ongeveer één keer per dag in, dan zie ik direct in welke draadjes er nieuwe meldingen zijn, die draadjes die me leuk lijken klik ik aan.

En ook als ik een PB heb zie ik dat vanzelf als ik de site binnenkom.
Eigenlijk vind ik al die mailtjes maar een vervuiling van mijn mailbox. Als iemand me kan vertellen hoe ik ze kan uitzetten zou ik het best prettig vinden.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12091
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Januari 2015 om 10:55
dat is heel simpel denk ik, je gaat naar je control panel en daar in foruminstellingen kan je de ja in een neen veranderen ivm meeltjes voor pm en posts
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.344 seconden.
Lang Yarns