Fijne Paasdagen |
Reageer |
Autheur | |
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 04 April 2015 om 10:22 |
Ik wens iedereen fijne Paasdagen.
Ik ken mensen die naar pretparken gaan, om eens goed op de kop te hangen em losgeschud te worden. Zij liever dan ik. Zelf ga ik 2de Paasdag op de vlooienmarkt in de Americahal zitten, winkeltje spelen met twee soosvriendinnen, ik verheug me er nu al op. 1ste Paasdag ga ik poppenkleertjes maken, maar daar ben ik allang mee bezig. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
Instemmend geknik hier voor de fijne Paasdagen.
Vandaag gaat het wel een moeilijke dag worden voor mij want het is Stille Zaterdag en dat is nu echt niet mijn sterkste punt, stil zijn. Op Witte Donderdag heb ik al vergeten mijn voeten te wassen. Alleen op Goede Vrijdag heb ik geen vlees gegeten. Dus een Zalige Pasen zit er niet in voor mij maar hopelijk voor jullie wel. |
|
|
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb er helemaal nix mee - ik probeer de pretparken en otosjows te mijden en ik zie wel, beetje in de tuin grutten denk ik.
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dat doet me denken aan een verhaal van Godfried Bomans. Zijn broer en zus waren tijdens de vastendagen zo fanatiek, dat ze droog brood aten, Nee dank u, zelfs geen boter. Daar kon hij niet tegenop met het enkel bewaren van snoep. Op Paasmorgen trakteerde pa op tompoezen, broer en zus zeiden meteen weer Nee dank u en kregen een oorvijg, Het is Pasen, eet je tompoes, Godfried at met vreugde zijn tompoes, blij dat hij eindelijk ook iets heiligs kon doen, braaf snoepen. Broer en zus zijn later het klooster ingegaan.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
die mens kon vertellen he, en allemaal met een uitgestreken gezicht. |
|
|
|
kvdl
Hobbyguru Lid sinds: 26 Augustus 2013 Locatie: Belgiƫ Status: Offline Points: 1382 |
Post Options
Thanks(0)
|
De kinderen hadden dus vrijdag weer hun verplichte Sobere Maaltijd op school, enkel een homp brood en een kom soep, en ze mogen geen koek noch fruit noch bokes mee. Aangezien wijzelf volkomen heidens zijn , gezorgd dat er een stapel yoghurts, koeken en fruit klaarstonden bij tuiskomst, waar ze uitgehongerd op aanvielen. Zal dus wel de hel worden zeker.
|
|
kvdl
Hobbyguru Lid sinds: 26 Augustus 2013 Locatie: Belgiƫ Status: Offline Points: 1382 |
Post Options
Thanks(0)
|
Mijn ouders waren streng in de leer, dus op Goede Vrijdag enkel witte bonen. Dus probeerde ik altijd bij een vriendinnetje te blijven eten, waar ze het wat minder nauw namen.
|
|
carolina2
Newbie Lid sinds: 22 Juni 2014 Status: Offline Points: 1 |
Post Options
Thanks(0)
|
daarnet jam gekookt, zonne-gele mangojam, ziet er ook n beetje paas-achtig uit.
verder vier ik paas vooral vanbinnen, heb geen zin in uiterlijke poespas morgenochtend verf ik voor alle dieren en voor mij n ei, zo heb ik beloofd. meteen daarna vreten we ze op daarna ga ik wat op mn tuintje rommelen, de voorgekweekte tuinbonen er maar inzetten en spinazie zaaien enzo geen vreetfestijn maar eten zaaien en poten omdat het ook weer zomer wordt, herfst en winter voor iedereen die het uitbundiger wil vieren dan ik zeg ik, veel plezier en fijne dagen |
|
engeline
Hobbyguru Lid sinds: 21 November 2007 Locatie: winssen Status: Offline Points: 3257 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik vind pasen vooral leuk om de vrije maandag.Eieren geverfd met kleinzoon,oma blijven die goed tot volgend jaar?hoeven we dit tenminste volgend jaar niet te doen!!! haha dacht hem een plezier te doen.Morgen gaan we ze verstoppen in de tuin.hij samen met opa 1 x en daarna mama en ik.Onze kleinzoon heeft autisme en ik kan jullie vertellen,die kan verstoppen..... zoek mij ongans,,,,,,
|
|
petraco
Hobbyguru Lid sinds: 13 November 2012 Locatie: Z.Limburg Status: Offline Points: 5776 |
Post Options
Thanks(0)
|
voor iedereen gezellige paasdagen.
Zelf net terug met de kids van paaswake altijd indruk wekkend. Straks eitjes verstoppen voor de kids en dat was het dan voor de rest gezellig samen zijn en rustig aan doen bijtanken van het werken. |
|
pareltje2011
Hobbyguru Lid sinds: 08 Maart 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5194 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hier ook vrolijk Pasen
|
|
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ. |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |