Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Loodzwaar

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Loodzwaar
    Posted: 19 Mei 2015 om 11:54
Op Hemelvaartsdag was mijn gym dicht, dus ik wilde een ander soort atletische prestatie leveren. Alle handwerkboeken en -encyclopedieën, die over meer dan haken en breien gaan, naar zolder en de knopen, ritsen, bandjes, lintjes, applicaties en andere fournituren naar beneden.

Nu staat er zo'n anderhalve meter aan knutselkennis op zolder op een plank, maar wat zijn die boeken zwaar!!! Ik ben blij dat ik al die kennis niet in mijn hersens heb zitten, dan zou ik mijn hoofd onder mijn arm moeten dragen, dat houdt mijn nek niet.

Ik dacht ruimte te creëren, maar er stonden zoveel boeken dubbel, dat ik dáármee niets mee ben opgeschoten.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Mei 2015 om 12:00
Ik zeg - gewoon zo'n Delftse bespaar energie overkapping over dat huis maken en dan de uitbouw gebruiken als ruimtewinner.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Mei 2015 om 12:02
Boekenkasten in de tuin kan ook. Buiten is het nieuwe binnen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Mei 2015 om 12:02
dat gesjouw met boeken de trap op lijkt mij eerder een olympische discipline. (equivalent van 3 donderdagen gym)

Ik heb al ondervonden dat je alleen ruimte kunt creëren door dingen weg te gooien, maar helaas is die ruimte dan ook weer vlug ingenomen door iets anders.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Mei 2015 om 13:34
Hmm dat soort conversaties boezemen mij angst in. Mijn ouders hamsterden als gekken.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.719 seconden.
Lang Yarns