beados |
Reageer |
Autheur | |
Geotje
Hobbywonder Lid sinds: 08 Februari 2013 Status: Offline Points: 751 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 31 Mei 2015 om 17:16 |
Mijn dochtertje van vier heeft gisteren de Beados ontdekt. Dat zijn een soort strijkkralen, maar ipv te strijken moet je ze nat maken en dan blijft het aan elkaar plakken. Nu had ze een starterset gekocht, maar inmiddels alle figuren gemaakt. Vroeg me af of iemand hier dit kent en een tip heeft wat nu leuk is voor haar. Alleen nieuwe beads kopen, een navulset of zo'n studio? Op Internet kom ik er niet echt uit.
|
|
rathmiron
Duizendpoot Lid sinds: 18 Januari 2015 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 135 |
Post Options
Thanks(0)
|
als ze creatief is heb je misschien genoeg aan alleen nieuwe beads, dan kan ze zelf figuurtjes verzinnen. anders is een andere set, met meer voorbeelden, wel leuker natuurlijk. zo'n studio zal ook heel leuk zijn, maar gezien die meestal een stuk prijziger zijn is het risico dat ze snel de interesse verliest en je dan met zo'n duur ding blijft zitten. Dus zoiets zou ik alleen doen als het duidelijk is dat ze er lang plezier mee zal gaan hebben.
|
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
ik ken het niet echt(heb moeten joetjoeben), maar kan je er geen plaatjes van een kleurboek of zo onder leggen om daar dan de 'knikkers' op te leggen? Dan heb je idd meer dan genoeg aan een pot beads.
|
|
|
|
Geotje
Hobbywonder Lid sinds: 08 Februari 2013 Status: Offline Points: 751 |
Post Options
Thanks(0)
|
Goede tip Bep!
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |