Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

beados

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Geotje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Geotje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: beados
    Posted: 31 Mei 2015 om 17:16
Mijn dochtertje van vier heeft gisteren de Beados ontdekt. Dat zijn een soort strijkkralen, maar ipv te strijken moet je ze nat maken en dan blijft het aan elkaar plakken. Nu had ze een starterset gekocht, maar inmiddels alle figuren gemaakt. Vroeg me af of iemand hier dit kent en een tip heeft wat nu leuk is voor haar. Alleen nieuwe beads kopen, een navulset of zo'n studio? Op Internet kom ik er niet echt uit.
Back to Top
rathmiron View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rathmiron Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Mei 2015 om 17:20
als ze creatief is heb je misschien genoeg aan alleen nieuwe beads, dan kan ze zelf figuurtjes verzinnen. anders is een andere set, met meer voorbeelden, wel leuker natuurlijk. zo'n studio zal ook heel leuk zijn, maar gezien die meestal een stuk prijziger zijn is het risico dat ze snel de interesse verliest en je dan met zo'n duur ding blijft zitten. Dus zoiets zou ik alleen doen als het duidelijk is dat ze er lang plezier mee zal gaan hebben.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Juni 2015 om 00:34
ik ken het niet echt(heb moeten joetjoeben), maar kan je er geen plaatjes van een kleurboek of zo onder leggen om daar dan de 'knikkers' op te leggen? Dan heb je idd meer dan genoeg aan een pot beads.
Back to Top
Geotje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Geotje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Juni 2015 om 16:01
Goede tip Bep!
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.570 seconden.
Lang Yarns