Hoe kan ik foto's toevoegen? |
Reageer |
Autheur | |
Crochet time
Duizendpoot Lid sinds: 31 Augustus 2015 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 193 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 06 September 2015 om 13:38 |
Hallo allemaal,
Ik zou graag een foto willen plaatsen maar kan alleen een knop vinden dat naar een internet adres verwijst? |
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ja. Je kunt foto's alleen plaatsen als ze al ergens op het wereldwijde web staan. Daar zijn allerlei programma-tjes en sites voor.
Je heb Flickr, tinypic, mijnalbum enz enz. Je maakt op de site naar keuze een account aan en daar zet je jouw foto's dan neer. Vervolgens
kijk je welk linkje bij de juiste foto past en dat plak je dan hier op de plek die je al gevonden had.
Je kunt een foto niet invoegen zoals je dat bijvoorbeeld in een mailtje wel kunt. Tis wennen, maar te doen.
|
|
Crochet time
Duizendpoot Lid sinds: 31 Augustus 2015 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 193 |
Post Options
Thanks(0)
|
Bedankt voor de uitleg. Zal eens op zoek gaan hoe ik dit het beste kan invullen.
|
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
Met http://www.mupload.nl/ kan het ook. De foto hoeft alleen al op je pc te staan. Die moet je in je bestanden zoeken, dubbele klik en dan uploaden kiezen en dan krijg je zogezegde linken en kan je die kiezen voor forum. Die kopiƫren en plakken in het bericht op het forum. En normaal gezien verschijnt dan uw foto in een post hier op het forum.
|
|
|
|
Crochet time
Post Options
Thanks(0)
|
Bedankt Bep. Zal dit eens uitproberen.
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |