houtenbijt ring waar kan ik die kopen in Nederland |
Reageer |
Autheur | |
geerke
Hobbywonder Lid sinds: 13 Mei 2011 Locatie: Canada Status: Offline Points: 796 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 26 September 2015 om 18:09 |
Hallo allemaal
Weet iemand waar ik in Nederland een houten bijtring kan kopen voor het maken van Rammelaar voor baby ? Groetjes Geerke |
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Effe met de tijdmachine terug naar de jaren 50?
Alles is plastic of kan gekoeld worden. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Hulten1
Hobbyguru Lid sinds: 24 November 2012 Locatie: Kruiningen Status: Offline Points: 2354 |
Post Options
Thanks(0)
|
Even "houten bijtring" googlen en je hebt 65.600 resultaten. Maar ik denk dat je deze wel geschikt vindt
of deze
|
|
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
|
|
geerke
Hobbywonder Lid sinds: 13 Mei 2011 Locatie: Canada Status: Offline Points: 796 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hartelijk bedankt voor de link ,ik was al aan het zoeken geweest creamijn was uit verkocht van de ringen enz
Ik heb ze nu bij je onderste link gestuurd . Heel erg bedankt . Hartelijke groet Geerke |
|
Hulten1
Hobbyguru Lid sinds: 24 November 2012 Locatie: Kruiningen Status: Offline Points: 2354 |
Post Options
Thanks(0)
|
Fijn dat je ze gevonden hebt. Ben benieuwd naar het eindresultaat Geerke, zien we het terug bij mijn creaties straks?
|
|
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
|
|
geerke
Post Options
Thanks(0)
|
Ik hoop het te gaan proberen met de foto's ,Heb ik nog nooit gedaan .
Maar ga eerst op vakantie voor een dag of 10 . Groetjes Geerke |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |