Drukte |
Reageer |
Autheur | |
Frummel
Duizendpoot Lid sinds: 28 Januari 2013 Locatie: Hoofddorp Status: Offline Points: 140 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 04 December 2015 om 23:57 |
Help ik kom niet aan het breien toe!!
Ik verlang er zo naar om even neer te strijken met de naaldjes tussen mijn vingers en het bolletje op mijn schoot. Deze periode is erg druk. Een jarige peuter eind november, de sinterklaas drukte, vrijwilligerswerk, betaald werk, huishouden. Als ik echt niets te doen heb probeer ik even te slapen. Ik spiek regelmatig even op het forum maar nooit lang genoeg om te antwoorden in de draadjes. Bedankt voor het delen, ik lees heel graag met jullie mee Lieve groet en een heel fijn Sinterklaasfeest gewenst :)
|
|
Kamilla
Hobbyguru Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ha Frummel, sterkte in deze breinaaldloze periode. Dat maken we noodgedwongen allemaal wel eens mee. Na de drukte komt alles weer op z'n pennen terecht.
Fijne feestdagen gewenst.
|
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
frummel, huishouden eventjes laten liggen en naalden en wol oppakken. Seffens zijt ge het al verleerd en het huishouden gaat niet lopen heb ik al ondervonden. Dat ligt er volgende week nog.
|
|
|
|
breienmaar
Hobbyguru Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
Post Options
Thanks(0)
|
tja je hebt zo van die ''tijden''
hier ook altijd hollen of stilstaan! |
|
BreiMuts
Duizendpoot Lid sinds: 23 Februari 2015 Locatie: Dordrecht Status: Offline Points: 329 |
Post Options
Thanks(0)
|
je word ook een beetje geleefd deze tijd zal blij zijn als het weer janiuari is en zoals Bep zegt het huishouden gewoon even op een laag pitje zetten
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |