Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Creatieve hobby vragenlijst

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Michelle123 View Drop Down
Newbie
Newbie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Michelle123 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Creatieve hobby vragenlijst
    Posted: 31 Maart 2016 om 13:45
Hoi allemaal,

Ik studeer Communication & Multimedia Design. Ik ben momenteel bezig met mijn afstudeerproject. Ik doe onderzoek naar een online platform voor creatieve inspiratie. Voor het onderzoek ben ik op zoek naar mensen die een creatieve hobby uitoefenen. Jullie zouden mij heel erg helpen als jullie deze enquête voor mij willen invullen. De resultaten blijven anoniem.

Via de onderstaande link kun je deelnemen aan de enquête.

https://docs.google.com/forms/d/1PmR-jjwRj2aHiZhOXSksfuplP9YJ6oSplO4eFjn9jVU/viewform

Alvast bedankt.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Maart 2016 om 16:50
Ik heb hem ingevuld. Niets mis mee.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Maart 2016 om 17:55
https://docs.google.com/forms/d/1PmR-jjwRj2aHiZhOXSksfuplP9YJ6oSplO4eFjn9jVU/viewform?fbzx=-2383472338299459600
Zo is het iets gemakkelijker. Weer iets geleerd waar ik het bestaan niet van kende.
Er schijnt een website van Creadoe te zijn, wist ik niet. Zoals zoveel dat ik niet weet.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
Janne Marie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Janne Marie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 April 2016 om 10:08
Eindelijk eens een leuke vragenlijst. Meestal is het dat je wat keuzes kunt aanvinken, nu kun je tenminste zelf dingen opschrijven. Bij multiple choice zit vaak net niet dat antwoord dat ik zou willen geven.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.346 seconden.
Lang Yarns