Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

tablet

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: tablet
    Posted: 21 Juni 2016 om 15:39
Ik ben de komende tijd weer met regelmaat aan een infuus gekoppeld .

Handwerken gaat dan moeilijk en een boek hanteren ook .

Nu kwam een tablet ineens in mijn gedachten .

Wie heeft ervaring met zo'n tablet niet al te duur en makkelijk te hanteren ,of kan ik het beter weer uit mijn gedachten zetten . ??

Alvast bedankt voor het meedenken .
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Juni 2016 om 15:46
Zelf heb ik geen ervaring met een tablet. Mijn man, die in april aan een schouderblessure geopereerd moest worden en 6 weken in een brace / mitella zat met zijn rechterarm, zag ik de hele dag met zijn tablet in de weer. Je kan een tablet ook op een lessenaar zetten zodat je hem niet in de hand hoeft te houden. Misschien heb je hier al iets aan.

Sterkte gewenst en beterschap!     
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Juni 2016 om 16:19
Het moet dan dus met 1 hand te doen zijn dat is al belangrijk om te weten . Ik kan nog kiezen met welke hand dat is dan mijn voordeel .

Bedankt
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Juni 2016 om 16:53
Het voordeel van een tablet is dat je ook makkelijk een e-boek kan lezen.

Als je er ook mee op internet wil dan raad ik je wel eentje aan in het wat duurdere segment, de goedkope zijn vaak erg traag.

Tablet op een soort standaard is heel goed met 1 hand te doen.
Er zijn ook voorzieningen dat je hem op je schoot kan zetten.

Back to Top
Charlotte1234 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Charlotte1234 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Juni 2016 om 18:26
Wat heb je erzelf voor over en wat wil je er allemaal mee doen?? Brieven typen/tekstverwerken is volgens mij geen aanrader op een tablet. Maar internetten/spelletjes/als ereader gebruiken is een tablet heel geschikt. Ik gebruik er dagelijks één voor bijna alles, maar ik heb dan ook een hele dure van apple.
Mijn ouders hebben een kleinere en goedkopere die het ook prima doet.
Let er wel op dat je een ios of android besturingssysteem op hebt. Die zijn erg gebruiksvriendelijk.
En des te meer gigabytes (gb), des te sneller en des te grotere geheugen ie heeft.
Je kunt zo via kieskeurig.nl je 'eisen' invoeren en dan kijken welke het beste is voor jou. Ook vindt je hier reviews van andere gebruikers...
Succes!!
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Juni 2016 om 18:31
had er eentje en was er dolblij mee, vooral na mn enkelbreuken en de pc te ver weg was, helaas was t n goedkoop geval van de kruidvat en ging ie snel stuk!
beterschap!!
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Juni 2016 om 18:37
Inderdaad is internetten /spelletjes doen en als e -reader gebruiken mijn bedoeling .

De consumentenbond heeft er een als beste keus ben ik al achter .
Ga ook kieskeurig.nl nog eens raadplegen .
Back to Top
geesje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer geesje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Juni 2016 om 11:01
Ik wil niets anders meer
groetjes geesje
Back to Top
Hobbydoos_gebruiker View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hobbydoos_gebruiker Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Juni 2016 om 11:05
Ik heb er helaas zelf geen ervaring mee maar er zijn mensen die erbij zweren. In ieder geval heel veel beterschap gewenst en succes met het vinden van de juiste tablet!
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Juni 2016 om 11:06
als je kan rechtzitten tijdens de infusen is het misschien wel handig. Je benen op een bankje en een beetje onderuit gezakt zodat je een hoek hebt en de tablet tegen je benen kan rusten zou ook nog gaan, maar als je echt moet liggen tijdens de behandeling wordt het toch moeilijker.

Het voordeel van een tablet is dat je maar 1 vinger nodig hebt om over het scherm te 'zwiepen' en aan te tikken. 1 must is dat je de terugknop weet staan want naargelang hoe je de tablet houdt staat die opzij, onderaan of vanboven.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Juni 2016 om 12:53
Bep en alle anderen

Ik mag kiezen tussen een verstelbare stoel en een bed waarvan het rugstuk omhoog kan .

Het nadeel van een stoel is dat hij van kunstleer is en zo lekker plakkerig wordt .

Ik ben niet echt ziek gelukkig ,maar het infuus is tegen het nog verder gaan van botontkalking . We proberen dat al een jaar of 30 denk ik met niet al te veel succes overigens en dit is weer iets nieuws .

Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Juni 2016 om 13:40
Je hebt van die badstof hoesjes voor over je tuinstoelkussen.
Misschien een idee om dat over zo'n skaileren stoel te doen?

En ik hoop HEEL erg dat de behandeling goed effect zal hebben!
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Juni 2016 om 13:52
ik zou voor een bed gaan dan. Dan kan je je benen nog in een hoek zetten ook. In die stoel is dat moeilijk om uw voeten er nog bij op te krijgen.
Back to Top
Cozz View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cozz Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Juni 2016 om 23:46
Ik gebruik een tablet voor te lezen al mijn ebooks staan erop. Sommige patronen heb ik er gestald ook heel handig en spelletjes erop zijn ook leuk maar de mijne is maar een kleintje en wordt al oud
dus die loopt niet zo vlot meer.
Maar zonder zou ik niet willen voor te lezen zo handig. Je kan ook standaards krijgen voor weinig zodat je de tablet rechtop kan zetten zoals bij een laptop
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.625 seconden.
Lang Yarns