Werk in utvoering... breien met 8 bollen |
Reageer ![]() |
Pagina 12> |
Autheur | |
Angelie ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 02 Juli 2016 Status: Offline Points: 350 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 31 Oktober 2016 om 12:44 |
![]() Breien met 8 "bollen" wol ! ...en dit gaat ook een groot kleed worden...., duurt nog even... ![]() |
|
Groetjes Saskia, Angelika's Treasures
|
|
![]() |
|
bep ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12140 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
dat rood springt er fragiel uit.
Ik heb eens met 7 bollen en haaknaald 15 proberen een mandje te haken. De bodem is er en een klein rechtopstaand randje en toen heb ik alles afgeknipt omdat ik ipv 7 bollen één groot kluwen had wat niet meer te ontrafelen was. Veel sjaans en geduld gewenst. |
|
|
|
![]() |
|
Elizabteh ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 Juni 2010 Locatie: Zeeland Status: Offline Points: 2524 |
Wauw?
|
|
![]() |
|
![]() |
|
lw1463 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Is er wel genoeg rood . . .
|
|
![]() |
|
bloem ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8326 |
wat een leuk idee. het ziet er mooi uit.
|
|
![]() |
|
Geerlig ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 12 Februari 2014 Locatie: Anna Paulowna Status: Offline Points: 4155 |
Erg leuk maar zal een zwaar werk zijn.
|
|
![]() |
|
Angelie ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 02 Juli 2016 Status: Offline Points: 350 |
Valt wel mee hoor....zijn hele dunne draadjes...breien op naaldnr 7. Het meeste werk is om die draden niet in elkaar te laten draaien , dus beetje bij beetje... Heb nu 33 toeren gebreid 84 steken......dus nog even te gaan ! ![]() |
|
|
|
![]() |
|
Hobbydoos_gebruiker ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 Oktober 2012 Locatie: Brabant Status: Offline Points: 3045 |
Zo zeg! Bid maar dat de garens niet in elkaar gaan zitten. Ik heb dit nl. eens gehad bij een gebreide trui in blokmotief en het was vreselijk toen alles in elkaar zat. Toen heb ik maar diverse kleine bolletjes gemaakt met als nadeel dat je naderhand al die draadjes moet instoppen. Maar het is uiteindelijk goed gekomen en ik heb de trui heel veel gedragen. Wat gaat dit project worden?
|
|
![]() |
|
koffiebuikje ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 29 Mei 2014 Locatie: nederland Status: Offline Points: 559 |
als je de bollen in een schoenen( doos) doet met gaatjes waar de garen uit komt iedere draad apart dan dit is het idee dan he https://www.youtube.com/watch?v=fqwxTmWvi-k je hoeft nu alleen de naald de ene keer rechts om en de andere naald links om dan hou je het een beetje uit de draai maar heel veel suc6 |
|
![]() |
|
Stramien ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 December 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1731 |
Wat een uitdaging! Succes!
|
|
december2011
|
|
![]() |
|
petraco ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 13 November 2012 Locatie: Z.Limburg Status: Offline Points: 5783 |
wauw ziet er al goed uit. succes ben benieuwd naar het eindresultaat
|
|
![]() |
|
Bedankt voor de tip ...! Ik heb de bolletjes op tafel staan , allemaal in een eigen schaal en de klossen staan op de grond. Tot nu toe gaat dit prima zo ! ![]() |
|
|
|
![]() |
|
Kamilla ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Bij jouw "Werk in uitvoering" mag je inderdaad wel een gevarendriehoek neerzetten om te voorkomen dat iemand door de draden heen loopt
![]() Maar het ziet er heel mooi uit. Succes met alle vorderingen.
|
|
![]() |
|
thian ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 18 Augustus 2016 Status: Offline Points: 830 |
ik heb het vermoeden dat je geen katten hebt?
heel veel succes, het ziet er al heel mooi uit |
|
don't let the little stupid things break your happiness
|
|
![]() |
|
Niet meer, maar wel een hondje die hetzelfde gedrag vertoont .....! ![]() |
|
|
|
![]() |
|
Lao-tse ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 02 December 2015 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 4478 |
IK heb ooit es met zes bollen gewerkt.
Doos genomen, 6 gleuven in het deksel en de draden daar door getrokken. Scheelt een boel in het ontwarren. Je kan in de doos ook nog vakjes van karton maken zodat de bollen of kones elkaar niet raken. |
|
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen" |
|
![]() |
|
Lao-tse ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 02 December 2015 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 4478 |
Oh....
Lees net de tip van koffiebuikje, de tip stond er al dus. |
|
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen" |
|
![]() |
|
elke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 30 Oktober 2012 Locatie: België Status: Offline Points: 1765 |
Zal héél mooi worden, maar zou niks voor mij zijn met zoveel draden
![]() |
|
![]() |
|
QstephanieQ ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Augustus 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5877 |
leuk idee!!!!!
![]() |
|
![]() |
|
thian ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 18 Augustus 2016 Status: Offline Points: 830 |
dan is het 10 keer zo moeilijk met zo,n hondje ;)
queenie is ouder nu maar hangt nog steeds wel een beetje in de bollen ze rollen ook zo leuk, vroeger was ik wat te streng denk ik nu krijgt ze een aai voor ik haar er uit vis,ze halt ook bollen zelf uit de kast en das moeilijk want ze zitten in een doos en gaat snachts spelen, goed he' |
|
don't let the little stupid things break your happiness
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina 12> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |