|
Reageer ![]() |
Autheur | |
poohke ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 04 Januari 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 31 |
![]() Posted: 07 April 2008 om 08:08 |
Hallo iedereen, Zitten er tussen jullie ook mensen die graag zelf hun kleding naaien ? Na een tiental paar sokken en het "Konijn" van onze Hobbydoos, wil ik terug een zomerjurkje ineensteken. Ik had het boek Burda Easy fashion aangeschaft maar moest het gewenste patroon toch nog gaan downloaden. Tijdens mijn zoektocht vond ik echter ook nog enkele leuke "topjes - jurkjes". Maar die komen uit een ander boek nl uit de Easy fashion E 953 - patroondelen A, B, D deel 1 en 2 - patroondeel C deel 1 tot 3. Weet er iemand over wel boek ik het heb ? Zou het mogelijk zijn dat er mij iemand de patroondelen (maat 42 en/of 44) wil kopiëren of aftekenen of uitknippen, mij al gelijk en mij bezorgen ? Jullie kunnen me bereiken via poohke_33@hotmail.com. alvast bedankt voor jullie medewerking. Handige groetjes Pooh |
|
Pooh
|
|
![]() |
|
boek ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 23 September 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4896 |
![]() |
HELAAS IK KAN JE ER NIET BIJ HELPEN. |
|
<a rel=nofollow href="http://www.funpagina.eu">
![]() |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23723 |
![]() |
Ik heb mijn Easy Fashion doorgegeven. Van dat downloaden begreep ik niets. Ik kan alleen A4tjes afdrukken, dat is toch veel te klein voor patronen? Hoe stellen ze zich dat voor?
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
moeder van ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 12 November 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 340 |
![]() |
Ik heb net even gekeken naar de patronen. Je kan het patroon heel simpel uitprinten hoor. Het staat op 25 A4tjes
![]() ![]() |
|
~~~~~~~~~~~~~~
Groeten Debby ~~~~~~~~~~~~~~ |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23723 |
![]() |
Ik heb zo weinig op de kleuterschool gezeten, dat knippen en plakken voor mij een crime is. Zelfs veterstrikken vind ik moeilijk. Ik zie me al puzzelen met 25 A4tjes!!!
|
|
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
moeder van ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 12 November 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 340 |
![]() |
Het wijst de weg vanzelf joh... en als je het patroon perse wil dan ga je toch ff knippen en plakken... Ik vind het soms al een crime als een patroon in 2 delen op raderblad staat..Ik zou overigens ook geen 25 A4tjes printen hoor...manlief ziet me aankomen...
![]() |
|
~~~~~~~~~~~~~~
|
![]() |
|
![]() |
Hihi, ik ben dat blad gelukkig kwijt. Ik heb wel een grote tafel, dus als er stukken van een jurk of broek aan elkaar geplakt moeten worden, kan ik het zo neerleggen dat het één tekening wordt, zolang het papier maar groot genoeg is. Dat die patroontekeningen allemaal door elkaar lopen vond ik eerst ook al zo moeilijk. Mijn man keek bedenkelijk toen ik het over 25 A4tjes had, maar dat hoeft dus niet, want jij hebt die Burda Fashion, toch? Ik zag me al over de grond kruipen met een hoop papieren en dan de katten er telkens overheen met modderpootjes en de boel weer overhoop maken, dat vinden zij "me helpen".
|
|
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
![]() |
Ja klopt ik heb jouw burda...Staan erg leuke dingen in trouwens en als ik weer wat uit de voeten kan ga ik ook meteen weer aan de slag...
|
|
~~~~~~~~~~~~~~
|
![]() |
|
poohke ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 04 Januari 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 31 |
![]() |
Hallo dames, Ik hoor al dat het niet altijd even gemakkelijk is dat "verzamelen" van patronen via het downloaden... Maar als ik het goed begrijp heeft een van jullie die fashion patronenboek ? Want ik denk ni dat wat ik zoek kan gedownload worden. Ik zal het nog eens nakijken... Kan er me iemand een kopie van dat patroontje opsturen ? Pooh |
|
Pooh
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |