Winnie de Pooh lappenpop |
Reageer |
Autheur | |
petraco
Hobbyguru Lid sinds: 13 November 2012 Locatie: Z.Limburg Status: Offline Points: 5776 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 09 September 2018 om 16:40 |
Voor mijn (schoon)moeder van 85 jaar zijn wij op zoek naar
het patroon van Winnie de Pooh. Het is een gehaakte lappenpop. Wie kan ons helpen aan een link, waar deze eventueel te bestellen is, of aan het patroon zelf. Of de naam van het boek waar deze beschreven staat. ( Met het patroon van het hoofd was ze ook al geholpen ) Op Pinterest vinden wij alleen de afbeelding, zoals hieronder : Alvast bedankt voor het meedenken, Mvg Petra, |
|
rijodesign
Duizendpoot Lid sinds: 30 Juni 2014 Status: Offline Points: 137 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik zag online dat het lijf is gehaakt volgens het boek lappenpoppen haken, het hoofd is van vosje sofie van my krissie dolls en de neus van for ever friends beer.
|
|
niania
Hobbyguru Lid sinds: 27 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3633 |
Post Options
Thanks(0)
|
ik kan je er niet aan helpen maar ik vind deze uitvoering wel heel schattig |
|
petraco
Hobbyguru Lid sinds: 13 November 2012 Locatie: Z.Limburg Status: Offline Points: 5776 |
Post Options
Thanks(0)
|
bedankt voor het meedenken.
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |