Nog even geduld |
Reageer |
Autheur | |
francis3
Hobbywonder Lid sinds: 20 Januari 2012 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 559 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 16 Augustus 2020 om 23:11 |
Als alles meezit, en de leverancier (en ook de bandagist en de fabrikant) hun beloften nakomen, dan komt er begin volgende maand een nieuwe elektriche rolstoel voor broer.
Voor hem met kinbesturing, en achteraan een bediening voor de begeleider (ik in 9/10 van de gevallen) als broer zelf nietmeer kan (te vermoeid). Eigenlijk had hij die al verleden jaar, zo rond maart moeten hebben. MAAR...de regering heeft (nét iets te vroeg) die wet veranderd. Een binnen-buiten rolstoel (zoals die van broer) die wordt pas na vijf jaar vervangen in plaats van na vier jaar. Was die wet pas in mei in voege gegaan, dan had hij die rolstoel verleden jaar al. Ik ben benieuwd wanneer die gaat toekomen. |
|
pareltje2011
Hobbyguru Lid sinds: 08 Maart 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5194 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dat is een positief bericht,daar zal hij een beetje mee opknappen en niet zo vermoeid zijn ,al de beetjes helpen hem.
Ik zal mee 👍 dat het meezit |
|
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ. |
|
carolina2
Newbie Lid sinds: 22 Juni 2014 Status: Offline Points: 1 |
Post Options
Thanks(0)
|
ik duim ook dat het opschiet voor je broer er bestaan zulke technisch prachtige hulpmiddelen maar de regels zijn doorgaans wat lastig hoewel het hier een geval betreft van de 'goede' die onder de 'kwade' moeten lijden want er zijn talloze mensen die onder invloed van hun niet te remmen hebberigheid een scootmobiel oid hebben waar ze niet mee kunnen en/of durven rijden maar die ze toch willen behouden. zo betalen gemeenten flink voor een hoop spul wat nooit gebruikt wordt en moeten anderen wachten terwijl ze echt aan vervanging toe zijn. wat mij betreft mogen ze er een km-teller opzetten en als blijkt dat het ding niet gebruikt wordt, terug halen de monteur hier zei laatst dat hij nergens zo vaak komt als bij mij, en dat komt omdat ik zo veel fiets en later heb ik hem opgebiecht dat ik onderweg naar ehbo les een stuk over een bouwterrein fietste tja en daar lagen allemaal metaalsplinters die samen maakten dat ik een paar keer achtereen een lekker band had maaaaaaar toen ik me dat bewust werd, heb ik het niet meer gedaan
|
|
carolina2
Post Options
Thanks(0)
|
buiten frist het lekker op nu, in huis is 't nog warm maar ik heb er geen 'last' van. merk wel al een paar dagen dat ik ongelooflijk moe ben. heb een paar keer per dag sterke behoefte aan 'n slapie en geef daar, sinds vandaag ook maar aan toe. De warmte op zich maakt al loom, uit m'n ritme zijn is ook altijd vermoeiend, met eten uit m'n ritme zijn ook.... nu ben ik weer een eetdagboekje gaan bijhouden op http://voedingscentrum.nl dan kan i in de gaten houden of ik wel genoeg van alle voedingstoffen binnen krijg ben overigens ook meteen gestopt met suikers (snoeo, koek, toetjes, enz) want van suiker wordt je ook erg moe is mijn ervaring
|
|
carolina2
Post Options
Thanks(0)
|
aha, ik zie net dat mijn berichtje, bedoeld voor 'hittestress'in het verkeerde topic is terechtgekomen....sorry
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Mijn man wilde minder koolhydraten eten, maar het koekje bij de koffie miste hij. Ik heb hem aangeraden om koekjes in kleine stukken te snijden, zo eet hij nog niet eens één koekje per dag, maar hij krijgt wel de smaak van koek bij elke kop koffie.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
francis3
Hobbywonder Lid sinds: 20 Januari 2012 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 559 |
Post Options
Thanks(0)
|
De stoel is geleverd op 08 september. Het is weer oefenen (en veel geduld hebben)
|
|
carolina2
Post Options
Thanks(0)
|
gefeliciteerd met de nieuwe stoel, eindelijk ik hoop dat het wennen meevalt en dat hij en jij er veel plezier van zullen beleven |
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ja en dat de zusters weer zullen zeggen "komt u toch maar even mee" wij kunnen niets met dien stoel
|
|
francis3
Post Options
Thanks(0)
|
|
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dat vertelde je eerder, dat je soms niet mee mocht - maar dan toch omdat jij met de stoel overweg kunt - ik vind dat humor.
|
|
francis3
Post Options
Thanks(0)
|
ah ja, nu herinner ik het me. Maar nu rijd de persoonlijke assistent van broer met hem als hij in de voormiddag in de kliniek moet zijn, (bv een sondewissel) of zo. Als broer in de namiddag daar moet zijn, dan rijd ik er mee. (Telkenmale komt dan de rolmobiel ons halen en terugbrengen. |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |