Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotende mini-baby born???

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
chrisje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Direct Link To This Post Onderwerp: de mini-baby born???
    Posted: 06 Mei 2008 om 19:49

wij hebben hier de gewone versie van de pop, maar ik vroeg me af af die kleine versie ook kan op een potje plassen... beetje gekke vraag, maar is het gewoon de grote in een kleinere maat???  

Ik zou ze dan eventueel als kadootje voor sri lanka opsturen voor een vriendin die helemaal gek is van dat europese speelgoed hier... De grote is me toch wat prijzig én ook veel te groot om op te sturen...  Maar misschien is dat kleine frummel wel wat???

Back to Top
Corrie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 06 Mei 2008 om 20:12
ik heb er een paar maar volgens mij kunnen ze niet plassen.
Hou de eer aan jezelf
Back to Top
Dikky View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 06 Mei 2008 om 21:04

Weet niet. Ben er laatst wel achter gekomen dat ook BB uitverkoop kent. Heb er namelijk een uit een aanbieding weten te krijgen. Het stomme is ziet er hetzelfde uit als degene die gewoon duur in het schap staat maar zit in een andere doos. Heb het zelfs nog nagevraagd in de winkel wat is het verschil. Mevrouw er is geen verschil. De verpakking is enkel oud. Scheelde me toch weer een dikke 15 euro.

Ik vond het zo'n belachelijk iets maar het is toch echt waar. Ik verwacht dat die kleine inderdaad een gewone pop is. Maar dan zou ik toch gaan voor een andere kleine pop. Ook chouchou zijn mooie poppen bijvoorbeeld en ook van Zapf. Die hebben overigens wel een zacht stoffen lijf.

Groetjes,
Dorine
Back to Top
chrisje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 07 Mei 2008 om 10:05

bedankt, dames! dan kijk ik nog even verder rond naar een ander leuk popje... heb er inderdaad al erg leuke gezien van Zapf, maar ze vonden nu net dat geplas en potje zo leuk...  Met veel verbazing overigens, want eigenlijk vinden ze zulke dingen maar gênant, hoor...  Maar toch gisteren een mailtje over de bewuste "potty-training-doll", dat het haar toch wel "interessant" leek...

Back to Top
Dikky View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 07 Mei 2008 om 10:21
Tja, dan toch maar een plaspop lijkt me. Hier ziet ie meestal droog op de pot (net alsof). Ben zelf niet zo voor dat geklieder met water en poppen.
Groetjes,
Dorine
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 07 Mei 2008 om 12:31
Toen ik de poppen ontgroeid was, kreeg je ineens de echte jongens- en meisjesbabypoppen in de winkels. Bestaan die nog? Ik weet niet of die konden plassen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
boek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 07 Mei 2008 om 16:48

ja die konden ook plassen, mijn dochter had zo een een jongen Peter noemde ze hem met een piemeltje, flesje in de mond plassen maar.

dit was trouwens geen babypop, bij aankoop dachten we een leuk meisje te hebben gekocht met mooie krullen, toen de kleren uit gingen zagen we dat het wat anders was, dus moesten er jongens kleren komen, ze is nu 28 maar Peter heeft ze nog, daarna kreeg ze weer een mooie pop en ja dit bleek een willem te zijn, daarna contoleerden we de poppen in de winkel, al zijn deze 2 altijd haar favorieten gebleven

<a rel=nofollow href="http://www.funpagina.eu"></a>
Back to Top
Ennas View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 07 Mei 2008 om 18:17
Originally posted by boek boek wrote:

ja die konden ook plassen, mijn dochter had zo een een jongen Peter noemde ze hem met een piemeltje, flesje in de mond plassen maar.

dit was trouwens geen babypop, bij aankoop dachten we een leuk meisje te hebben gekocht met mooie krullen, toen de kleren uit gingen zagen we dat het wat anders was, dus moesten er jongens kleren komen, ze is nu 28 maar Peter heeft ze nog, daarna kreeg ze weer een mooie pop en ja dit bleek een willem te zijn, daarna contoleerden we de poppen in de winkel, al zijn deze 2 altijd haar favorieten gebleven

Ik heb ook een jongenspop gehad die kon plassen en weet je hoe die heette: Peter

Peter woont nu bij een ander.

Back to Top
Capri View Drop Down
Newbie
Newbie

Direct Link To This Post Posted: 07 Mei 2008 om 19:27

Originally posted by boek boek wrote:

bij aankoop dachten we een leuk meisje te hebben gekocht met mooie krullen, toen de kleren uit gingen zagen we dat het wat anders was, dus moesten er jongens kleren komen

Mijn zus en ik hadden vroeger ook allebei zo'n jongens-plaspop, maar we stoorden ons er niet bepaald aan om die meisjeskleren aan te trekken en op te maken  Ik geloof nog niet dat we snapten dat we bezig waren er drag queens van te maken.

Het was inderdaad ook nogal een gedoe, als je de pop te drinken had gegeven, bleef ie daarna maar lekken! Duurt een paar dagen eer dat dan weer droog was... maar ja af en toe is kliederen wel es leuk.

Back to Top
Roos39 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Direct Link To This Post Posted: 08 Mei 2008 om 12:34
Hoi,

Ook wij hebben een plas pop. Een heus meisje!!! Maar niet van BB. Er zijn ook hele leuke, kleinere, betaalbaardere alternatieven.
Maar ook ik moet zeggen, 2x plassen en daarna is het een gewone pop. Overigens is het voordeel dat deze ook in bad of zwembad kan. Makkelijk een keer goed te wassen.
Dit in tegenstelling tot de chou chou met zijn stoffen lijf. Maar deze pop voelt en houdt zich als een echte baby, en is hier van 2 meiden de uiteindelijke favoriet.

Succes met zoeken

Rosemarie
Back to Top
chrisje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 08 Mei 2008 om 18:36

haha, die verhalen... Hier plast pop alleen buiten!  een natuurkind, zeg maar...  en daarna dient het papflesje om alle plantjes uitvoerig water te geven... Terwijl pop even rustig verder staat uit te lekken van alle overdaad, zeg maar...

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.844 seconden.
Lang Yarns