Garen gezocht! |
Reageer |
Autheur | |
breimeisje
Newbie Lid sinds: 30 December 2021 Status: Offline Points: 2 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 30 December 2021 om 17:16 |
Hoi! Ik zoek dus garen in de kleur rood. Ik ben er al mee bezig, maar ik weet niet meer hoe de garen heet en waar het precies van is, wat voor materiaal.
Wel weet ik nog dat het in een streng zat, en het is voor pen 6/7. Het is niet rood rood, maar zacht rood en het lijkt alsof er alpaca in zit. ik heb het in 2017 gekocht. Ik weet ook nog dat de garen een rood label heeft. In 2017 dus gekocht en ook in dat jaar hoorde ik dat de maker ervan oid was overleden en het nog de vraag was wie er mee door zou gaan. ik denk niemand, omdat ik het nergens meer kan vinden, maar misschien tot wel maar onder een andere naam. de kleur van de garen lijkt exact op Isager alpaca 2-21, maar deze is te dun helaas. Maar het lijkt er erg enorm op!! Weet iemand misschien over welk merk garen ik het heb? Het hoeft niet perse nog te koop te zijn!
|
|
carolina2
Newbie Lid sinds: 22 Juni 2014 Status: Offline Points: 1 |
Post Options
Thanks(0)
|
ik ken het niet Breimeisje. op marktplaats wordt wel veel garen aangeboden, misschien zit het daar bij? en je hebt ook nog http://www.2ehandswolwinkel.nl misschien kun je het daar vinden. succes
|
|
Hobbydoos_gebruiker
Hobbyguru Lid sinds: 09 Oktober 2012 Locatie: Brabant Status: Offline Points: 3045 |
Post Options
Thanks(0)
|
Heel veel succes met jouw zoektocht!
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |