Patroon phildar 22 herenvest Paoel |
Reageer |
Autheur | |
Rainbow
Newbie Lid sinds: 24 Februari 2022 Locatie: Epe Status: Offline Points: 5 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 24 Februari 2022 om 16:44 |
Hallo. Weet iemand of in het telpatroon van dit herenvest alleen de heengaande toeren worden weergegeven of ook de teruggaande.
|
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
alle toeren worden weergegeven normaal gezien.
Maar ik heb gemerkt dat het patroon niet helemaal klopt. Naast het telpatroon staat er 'herhaal daarna steeds de 20 naalden van wat omlijst is' en ik tel maar 19 naalden die omlijst zijn. Op zich speelt dat waarschijnlijk geen rol zolang het maar doorloopt. En bij de stekenuitleg moet het open vierkantje (1ste uitleg) averechts aan de goede kant en rechts aan de averechte(verkeerde) kant zijn, want nu staat er 2 keer hetzelfde, zowel bij open vierkantje als vierkantje met streepke van boven naar beneden in. |
|
Rainbow
Newbie Lid sinds: 24 Februari 2022 Locatie: Epe Status: Offline Points: 5 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hallo. Heel erg bedankt voor de snelle reactie. Ik vond het ook al raar van het open hokje en het hokje met streepje. Fijn dat je dit even zegt.
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |