Raar, maar interessant gesprek in de bus |
Reageer |
Autheur | |
francis3
Hobbywonder Lid sinds: 20 Januari 2012 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 559 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 13 Februari 2023 om 21:07 |
Enige tijd geleden hoorde ik twee vrouwen met mekaar
babbelen (eerder roddelen volgens mij) vrouw 1 had het over een buurman, dat die geregeld in
een lange jurk rondliep. Toen zei vrouw 2 dat haar man tijdens het weekeinde geregeld een jurk aandeed, en dat hij dan de eigenaardigheid
had om, als hij dan zijn jurk aanhad, dat die dan gewoon in de blote kont was. Vrouw 1 zei toen, hij
doet dan toch een short aan, of tenminste een slip eronder. Dus dat bleek
volgens vrouw 2 niet zo te zijn, de reden waarom hij dan de hele tijd in een jurk rondloopt, zou volgens die vruow zijn dat hij dan de hele tijd in zijn blote kont kon zijn, zonder dat iemand dat zag. Volgens wat ik begrepen heb uit dat gesprek wat bijna iedereen
in de bus wel MOEST horen (zo luid praatten die met elkaar), zoude ze dan zelfs
samen in dezelfde jurk ook gaan winkelen. |
|
bloem
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8325 |
Post Options
Thanks(0)
|
ja ja ja raar gesprek.
|
|
oant Sjen
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |