~C2C Catghan deken crochet a long~ Patronen |
Reageer | Pagina 123> |
Autheur | |
Jips
Hobbyguru Lid sinds: 15 September 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4374 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 18 Februari 2023 om 10:41 |
Hier plaats ik iedere zaterdag het patroon voor het blok dat we gaan haken. We houden zondag aan als eerste dag van de week.
Dit is het project waar we de komende maanden aan werken: Je kunt de deken maken van restjes van materiaal dat je hebt liggen. Je kunt met de kleuren spelen en veranderen als je dat mooier vindt of een kleur niet hebt liggen. *Instructievideo: PATRONEN *Week 1: Peek-A-Mew https://blog.jhwinter.com/wp-content/uploads/2019/01/PeekAMew.pdf *Week 2: Mouse watching https://blog.jhwinter.com/wp-content/uploads/2019/05/MouseWatching.pdf *Week 3: Sleepy bubbles https://blog.jhwinter.com/wp-content/uploads/2019/05/SleepyBubbles.pdf *Week 5: Glasses https://blog.jhwinter.com/wp-content/uploads/2019/06/Glasses.pdf *Week 6: Pink bows https://blog.jhwinter.com/wp-content/uploads/2019/06/Pink-Bows.pdf
|
|
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag. |
|
pareltje2011
Hobbyguru Lid sinds: 08 Maart 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5194 |
Post Options
Thanks(0)
|
Super ik zit er klaar voor ....dank u
|
|
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ. |
|
Jips
Hobbyguru Lid sinds: 15 September 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4374 |
Post Options
Thanks(0)
|
Blok week 1 staat erop: Peek-A-Mew. Ook een instructievideo voor de C2C solarpanel techniek.
Veel plezier!
|
|
petraco
Hobbyguru Lid sinds: 13 November 2012 Locatie: Z.Limburg Status: Offline Points: 5776 |
Post Options
Thanks(0)
|
Prachtig. Ik ben benieuwd naar de resultaten.
Ik ben helaas niet van het haken anders had ik meegedaan. Succes
|
|
pareltje2011
Hobbyguru Lid sinds: 08 Maart 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5194 |
Post Options
Thanks(0)
|
Heb de hele voormiddag bezig geweest ...eerst op papier gezet met de kleuren dan you tube geraadpleegd...en ja hoor ik ben vertrokken ,heel leuk maar ben beetje bang voor de kleur verandering ...gaat mij wel lukken
|
|
|
lidwina
Hobbyguru Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14088 |
Post Options
Thanks(0)
|
Deze wordt dus met stokjes gehaakt. En ze beginnen links onder. Zal ik even moeten bekijken. Ik begin altijd rechts onder. Kan natuurlijk net zo goed. Nog even proberen.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
Jips
Post Options
Thanks(0)
|
Ik ga ook starten met de laptop en youtube op schoot. Het is geen traditionele C2C techniek, maar een solar panel techniek schrijft de ontwerpster. Wellicht ook goed voor het milieu dus? Ach als we haken, kunnen we niet autorijden.
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23669 |
Post Options
Thanks(0)
|
Eens kan dat wel. Ik heb lang geleden een film met Jean Claude van Damme gezien, Timecop, waarin hij achterin de auto plaats nam en zei dat hij naar huis wilde. De auto bracht hem, zonder chauffeur. Zonnepaneeltje op de zelfrijdende auto kan dan ook wel.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
lidwina
Hobbyguru Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14088 |
Post Options
Thanks(0)
|
Kun je haken tijdens het autorijden. Doe ik nu ook, maar dan rijdt mijn man.
|
|
Groetjes, Lida.
|
pareltje2011
Post Options
Thanks(0)
|
Het is niet zo moeilijk maar ik moet nu met andere kleur en door elke toer te draaien zit mijn draad steeds aan de verkeerde kant,ik ga nakijken of het zonder draaien ook gaat....er moet weer iets fout gaan...niet erg ben toch weer terug bezig
|
|
|
lidwina
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb het bericht verplaatst naar Creaties. Sorry Jips, ik was een beetje te snel. |
|
Groetjes, Lida.
|
petraco
Hobbyguru Lid sinds: 13 November 2012 Locatie: Z.Limburg Status: Offline Points: 5776 |
Post Options
Thanks(0)
|
ziet er prachtig uit.
|
|
pareltje2011
Post Options
Thanks(0)
|
Maar hola dat is snel ,blijf jij aan 1 kant haken of draai je bij elk nieuw vakje ???
|
|
|
pareltje2011
Post Options
Thanks(0)
|
Hoe zet ik een foto ..is jaren geleden
|
|
|
lidwina
Post Options
Thanks(0)
|
Ik haak een hele schuine rij in een keer. Ik draai dus pas aan het einde van de schuine rij. Bij Wolplein staat een heel duidelijk filmpje, dat heb ik een paar jaar geleden gekeken. Omdat ze hier bij deze link links onder begonnen heb ik dat deze keer ook gedaan. De volgende begin ik weer rechts onder. Ik vind dat handiger, waarschijnlijk omdat ik dat al gewend was. En daar mijn man zegt dat ik zo flexibel als beton ben, geef ik hem in deze gelijk.
|
|
Groetjes, Lida.
|
pareltje2011
Post Options
Thanks(0)
|
Haha leuk eigenwijs,...blijf jezelf er zijn al andere genoeg
|
|
|
Jips
Post Options
Thanks(0)
|
De foto's mogen in de app van de deken onder creaties. Je drukt op het schuine pijltje zodat je een groter menu krijgt voor je bericht en dan druk je op de button met het boompje "insert image".
|
|
|
Jips
Post Options
Thanks(0)
|
Zet je deze in het aangemaakte topic onder "creaties" Lidwina? Dan houden we daar alles bij elkaar en dit topic alleen voor de patroontjes
|
|
|
lidwina
Post Options
Thanks(0)
|
Kan ik dan een foto downloaden vanaf mijn computer of telefoon? Indertijd moest je iets met tinypics of zo doen. Is mij nooit gelukt. Toen heb ik Photo Bucket gebruikt. Dat moet je nu betalen. Nu zet ik mijn creaties in een topic op Ravelry en plaats ze dan hier.
|
|
Groetjes, Lida.
|
Jips
Post Options
Thanks(0)
|
Ik had de plaatjes van de deken ook opgeslagen op mijn laptop en als image via de knop met het boompje geĆ¼pload.
|
|
|
Reageer | Pagina 123> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |