|
Reageer ![]() |
Autheur | |
ida.horsegirl ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 19 December 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1 |
![]() Posted: 19 December 2008 om 19:33 |
hey naaisters
ik zou graag een patroon willen van een baggy broek nogal redelijk gothic weet niet hoe ik dat kan vinden heb al alles geprobeert..... maar niets lukt ![]() wij hebben wat problemen met .......... snap je |
|
vanmeulder...
|
|
![]() |
|
naatje ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 07 Februari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 5829 |
![]() |
SORRY IDA,IK KAN JE ER NIET AAN HELPEN.
WEET OOK NIET ZO EEN,TWEE,DRIE WAAR JE ZOU MOETEN KIJKEN. OP INTERNET HEB JE VEEL ENGELSE SITE'S MET GRATIS PATRONEN MAAR OF DAAR OOK EEN BAGGY BROEK BIJZIT ZOU IK ECHT NIET WETEN. IN IEDER GEVAL SUCCES MET ZOEKEN. |
|
![]() |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23723 |
![]() |
Je kunt in de bibliotheek kijken. Daar staan meestal Burda's en Knippen. Je kunt patroonpapier meenemen en het patroon op een leestafel plotten. In de leeszaal staan de nieuwste nummers, maar je kunt ook vaak die bladen lenen en dan staan de mappen ergens anders. Ben je handig genoeg om een patroon aan te passen?
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Petra T. ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 21 November 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 737 |
![]() |
Via deze link vind je een beschrijving. Even naar beneden scrollen.
Als je een manier vindt om 'm te vergroten, heb je je patroon. |
|
Geduld kun je oefenen.
www.petriek.blogspot.com |
|
![]() |
|
Corrie ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 02 April 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 5226 |
![]() |
even aanwippen en gelijk een patroon vragen zijn wij hier niet gewend.
|
|
Hou de eer aan jezelf
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |