|
Reageer ![]() |
Pagina 12> |
Autheur | |
griet ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 29 September 2008 Locatie: hoogerheide Status: Offline Points: 738 |
![]() Posted: 07 Mei 2009 om 10:19 |
hallo allemaal heb op zoek naar gehaakte nederlands sokken patroon, ben met een paar sokken aan het haken maar ik kom er niet uit . heb al engels en duits geprobeert maar ik kom er niet uit nu zoek ik een nederlands patroon voor gehaakt sokken
|
|
![]() |
|
Guests ![]() Guest Group ![]() |
![]() |
misschien bij walhalla??????? groetjes puck |
|
![]() |
|
Nijntje ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 10 September 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 663 |
![]() |
Op deze site staat een uitgebreide Nederlandstalige versie. Het patroon is goed te doen, wel met vijf naalden. Eenmaal bezig en de sok is zo af. succes! |
|
![]() |
|
Carola ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 28 Maart 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1090 |
![]() |
ik denk dat jullie www.walhalla.nl bedoelen ;)
|
|
![]() |
|
Guests ![]() Guest Group ![]() |
![]() |
de naam gaat weer fout het is w olhalla dus de tweede letter is een o groetjes puck |
|
![]() |
|
Carola ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 28 Maart 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1090 |
![]() |
nou zeg heb het nu 3 maal proberen te typen hier wrom werkt dat nou niet???? nog een keer dan www.walhalla.nl |
|
![]() |
|
![]() |
huuuuuummmmm wordt gewoon verranderd dat is vreemd |
|
![]() |
|
marlous ![]() Groupie ![]() Lid sinds: 04 Maart 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 96 |
![]() |
het is lhttp://www.walhalla.nl/
ik hoop dat jullie er wat mee kunnen |
|
![]() |
|
breivrouwtje ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 19 Januari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 253 |
![]() |
hallo mag ik hier even storen
op www.walhalla.nl staat geen gehaakte sok dus hier heeft ze niks aan. even google raadplegen daar staan ze wel groetjes breivrouwtje |
|
![]() |
|
griet ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 29 September 2008 Locatie: hoogerheide Status: Offline Points: 738 |
![]() |
hallo
ik heb gegooglet maar daar komt niks uit geen nederlands patroon |
|
![]() |
|
Lidia2 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 17 Augustus 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2743 |
![]() |
Hoi Grietje Ik heb je een patroon gezonden via mail van gehaakte sloffen, weet niet of je daar iets aan heb, maar misschien kun je iets verder doorhaken zodat het sokken worden. Geen idee of dat kan ik ben nog een leek in haken. Groetjes Lidia |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23708 |
![]() |
Ik heb in mijn zoektocht naar gehaakte herentruien gelijk gezocht naar gehaakte sokken, maar niks noppes nada. Die bestaan echt niet. Niet in mijn haakbibliotheek. Ik kan me ook niet herinneren er ooit één gezien te hebben. Ik denk dat de hiel te moeilijk is. Vroeger had je van die Noorse sokpantoffels, maar waren die ook niet gebreid?
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Meia ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4244 |
![]() |
Ik zal ff voor je kijken, moment, ik kom zo terug!
|
|
All you need is love.
![]() |
|
![]() |
|
Meia ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4244 |
![]() |
Hier een beschrijving: http://www.xs4all.nl/~baltena/Annemieke/sokken/sokkenpatroon .htm zoek ik nog even om de site met filmpjes Onderaan de bovenste pagina stond deze: http://www.xs4all.nl/~baltena/Annemieke/sokken/sokkentabel.h tm Hier kun je vast wel wat mee. Ik stuur je nog even een tabel per mail op pb ok? |
|
All you need is love.
![]() |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23708 |
![]() |
Grietje, ik schaam me diep. Ik zou door het stof kruipen als Ton niet net gestofzuigd had. Want ik heb zelf de tip gegeven voor het boekje 300 Haaktips en technieken. En vandaag zoek ik een gehaakte bloem en wat kom ik tegen? Dat boekje MET gehaakte sokken. Dus dat bestaat wel. Ze geven geen uitgebreid patroon, wel een foto en de beschrijving van de verschillende onderdelen. Voor een ervaren haakster is het dus wel te doen. Heb je het boekje? Ik had het uit De Slegte. Anders zal ik Ton vragen het te scannen.
|
|
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
![]() |
hallo magtelt je hoeft je niet teschamen hoor je mag voor mijn het boek wel scannen. wij hebben hier geen De Slegte in de buurt zitten
|
|
![]() |
|
![]() |
Komt voor de bakker. Het wordt morgen, want hij zit nu op Duitsers te schieten en ik ga straks Dr. Phil kijken. En vanavond is er CSI op tv en we moeten nog een NCIS kijken van gisteren.
Ik schaam me ook niet heel diep, maar ik dacht dat ik alle haakboeken doorgewerkt had en toen vond ik deze. Bloemetjes stonden er niet in, die vond ik in Haakpatronen. |
|
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
T Looman ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 02 December 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4146 |
![]() |
Magtelt zou ik ook mogen
![]() |
|
groetjes Thea
|
|
![]() |
|
![]() |
Ton was ineens zo druk met badkamer voegen, plafond en muren witten, dat er nog niets van gekomen was. Ik zal hem straks eens aan de computer zetten met een bakje koffie en dan mag hij even scannen voor jullie beiden.
|
|
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Judy ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 15 Juni 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1614 |
![]() |
he, alleen vandaag op anniesattic.com een gehaakt sokkenpaar; fishnet socks. Echter wel in het engels. Misschien even de vertaallijst ernaast houden??
|
|
groetjes,
geniet en leef in het hier en nu. |
|
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina 12> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |