Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenErica James

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Direct Link To This Post Onderwerp: Erica James
    Posted: 03 Juli 2009 om 12:13
Het gaat niet over handwerken, maar ik heb net deze schrijfster ontdekt. Wie van Maeve Binchy houdt, kan haar een kans geven, ze is wat jonger, maar die dikke pillen zijn echt om te genieten. Ik moet alleen nog Italiaans voor beginners uit de bieb halen en dan heb ik alles gelezen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
catharina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 03 Juli 2009 om 12:30

Jaaa, die heb ik  net vorige week bekeken...Italiaans voor beginners.

Dus ik kan het wel kopen? Ik ben zelf ook helemaal fan van Maeve Binchy.

Heb je ook al boeken van Cathy Kelly gelezen?? Zucht...ook zo mooi!!! In het Engels zijn ze eigenlijk nog mooier, maar dan begrijp ik niet altijd alle woorden.

Groetjes Catharina

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 03 Juli 2009 om 12:41
Ik had vorig jaar Kristin Hannah ontdekt, ook zo'n warm bad of een doos bonbons. Maar om ze in het Engels te lezen ben ik te lui, dat laat ik aan de vertalers over.

Het is wel fijn, als je een schrijfster ontdekt, dat er dan een hele reeks in de bieb staat, want soms heb je spijt bij de laatste bladzijde, dat het verhaal uit is.

Ik ben gestopt met het kopen van gewone romans, maar ik heb wel een fantasyboek van Juliet Marillier in bestelling. Die bewerkt bekende sproookjes tot een heel eigen verhaal, niet zoals Disney ze verdraait en verprutst (sorry, Disneyfans), maar echt mooi en apart.

En ik heb er nog zoëen liggen van Shanon Hale, De prinses die alles verloor. Het sprookje heette, meen ik, Falada.

wat rozengeur.
Back to Top
catharina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 03 Juli 2009 om 12:51

Kristin Hannah zegt mij niets, Ik heb wel boeken van o.a. Dee Henderson, Karen Kingsbury en veel van Catherine Cookson, die verzamel ik.Kristen Heitzmann is ook een favoriet van mij.

Ach, ik zal maar stoppen.... Ik zit naast de boekenkast en kan er nog wel een paar opnoemen Boeken blijven een passie voor mij.

Groetjes Catharina

Back to Top
wollieland View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Direct Link To This Post Posted: 03 Juli 2009 om 12:55

dee henderson....heerlijk voor de vakantie, maar ik heb de serie al uit

groetjes Bettie
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 03 Juli 2009 om 12:57

Ik ben zelf ook een vervent boekenverslinder. 10 Jaar werken in een boekwinkel was dus ook smullen hihi. Op dit moment zit ik in mijn thriller fase en heb ik alles gelezen van Karen Slaughter (what is in a name haha). Ook ligt Narnia naast mijn bed, een pilletje van ruim 1200 pagina's  Maeve Binchy heb ik maar 1 boek van gelezen, vond ik erg leuk. Maar leuke topic! Leuk om voor de vakantie literatuur door te nemen.

aanraders:
Lelieblank en Scharlakenrood van Michel Faber (van origine een nederlander). Dit boek (ook een behoorlijke pil) ligt nu in de boekwinkel voor maar 10 euro.
Joanne Harris: oa Chocolate en Bramenwijn
Anne Maxted: valt onder het zgn Chicklit. oftewel lekkere weglezers voor een zomerse dag

Groetjes Simone

Back to Top
Eugenie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 03 Juli 2009 om 14:21

Cathy kelly ken ik ook , die is geweldig. Jan Harris is ook fantastich vooral Chocolat  ik heb voor de vakantie het boek breibabes gehaald. ben benieuwd.

~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~

Back to Top
NaJa View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Direct Link To This Post Posted: 03 Juli 2009 om 18:40
Originally posted by Prideke Prideke wrote:

Ik ben zelf ook een vervent boekenverslinder. 10 Jaar werken in een boekwinkel was dus ook smullen hihi. Op dit moment zit ik in mijn thriller fase en heb ik alles gelezen van Karen Slaughter (what is in a name haha). Ook ligt Narnia naast mijn bed, een pilletje van ruim 1200 pagina's  Maeve Binchy heb ik maar 1 boek van gelezen, vond ik erg leuk. Maar leuke topic! Leuk om voor de vakantie literatuur door te nemen.

aanraders:
Lelieblank en Scharlakenrood van Michel Faber (van origine een nederlander). Dit boek (ook een behoorlijke pil) ligt nu in de boekwinkel voor maar 10 euro.
Joanne Harris: oa Chocolate en Bramenwijn
Anne Maxted: valt onder het zgn Chicklit. oftewel lekkere weglezers voor een zomerse dag

Groetjes Simone

De nieuwste van Karin Slaughter is ook net uit! Ik heb hem al besteld

Groetjes

Nathalie
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 03 Juli 2009 om 19:40
Eugenie, er staan vast meer Macombers in de kast met liefdesromans van Harlequin enzo, daar heb ik er twee gezien bij onze bieb. Maar die heb ik zelf. De ontbijtclub en Doorbreien!

Het dekentje klinkt erg moeilijk, maar is eenvoudig te breien met grote blokken recht/averecht en met een rand kleine blokjes. Ik heb het al in roze en lichtblauw gemaakt en heb nu witte klaarliggen als tussendoortje.

wat rozengeur.
Back to Top
Eugenie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 03 Juli 2009 om 22:20
ben benieuwd maar het duurt nog ff, eerder mag ik nog niet lezen

~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.578 seconden.
Lang Yarns