Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenBen er even wat minder... UPDATE

Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Tinkerbel View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Status: Offline
Direct Link To This Post Onderwerp: Ben er even wat minder... UPDATE
    Posted: 09 September 2008 om 10:02

Sorry dames dat ik de laatste dagen niet veel van me heb laten horen. De zaak van mijn man staat op het punt van verhuizen (na een grote verbouwing en heel wat geregel  gaat het bijna gebeuren) en we zijn zelf ook druk bezig in huis.

Boven alles opnieuw behangen en schilderen (kamer van de jongste is inmiddels klaar) en beneden hal veranderen (lees uitbreken), nieuwe vloer, nieuwe keuken en alles opnieuw sausen en de buitenboel opnieuw schilderen..... Tja en dan moet er het 1 en ander opgeruimd worden voordat we aan de slag kunnen.

Ik weet nog niet helemaal de planning dus ben nu als een gek alles aan het opruimen, want ik wil alles boven klaar hebben voordat ze beneden aan de gang gaan. Leuk vooruitzicht, maar wel hectisch op het moment. Dus ik ben er even wat minder en zal ook even wat minder reageren helaas  Hoop dat jullie dit snappen.....

Groetjes
Back to Top
winter61beer View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 09 September 2008 om 10:14

hoi tink,zo te horen heb je het behoorlijk druk.natuurlijk snappen we als je niet altijd kunt antwoorden,laat je huis op de eerste plaats komen.zodra dat klaar is lezen we allemaal denk ik graag weer je berichtjes,groetjes van diana.

Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 09 September 2008 om 10:23

Hoi Tinkerbel

Veel succes met de verhuis en de werken die je allemaal plant

Back to Top
krieltje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Direct Link To This Post Posted: 09 September 2008 om 11:25
veel plezier met alles en ik herken het hoor, geen tijd of puf hebben, ik wil niet op alles reageren of ik kan niet, maar ik ben er wel bijna elke dag.
Dus maak de boel mooi en werk je niet over de kop!
krieltje
Back to Top
Josl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 09 September 2008 om 11:33

Hallo Tinkerbell,

spannend allemaal en alvast veel succes gewenst.

Ik kijk nu rond in mijn hobby- (lees ROMMEL)kamertje en zou panisch worden van het idee dit allemaal te moeten verhuizen!! Eerst maar eens opruimen en een beetje catalogiseren wat er allemaal is (goed voornemen he??)

groetjes, Joke

Frutseltante, alles wat ik met mijn handen kan maken probeer ik graag uit.<a rel=nofollow href="http://imageshack.us">[IMG]http://img293.imageshack.us/img293/3491/nwscan73jo1.jpg"></a> Jong he?

Back to Top
tammie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 09 September 2008 om 11:42

leuk zo'n verbouwing maar idd het neemt veel tijd in beslag. veel suc6 met de verbouwing en verhuising.

http://tammysplace1.blogspot.nl/
http://www.tammysplace.nl/
http://tammie1990.multiply.com
https://www.facebook.com/tamara.denos
http://tammy190.hyves.nl/
http://pinterest.com/tammie1990/
Back to Top
rita_1709 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 09 September 2008 om 11:49

hallo Tinkerbel,

Natuurlijk hebben we daar alle begrip voor... Nu is het misschien een lastige periode, maar achteraf zal je zitten glunderen in je totaal vernieuwde huisje... dan heb je weer dubbel en dik zin om te handwerken en te forummen...

Groetjes,
Rita.

Bloemen zijn om mooi te zijn..
Mensen zijn om goed te zijn !!
Back to Top
Teunie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 09 September 2008 om 12:24
Heel veel succes met de verbouwingen. Dat word even een hele hectische tijd maar als hij achter de rug is dan voelen jullie je des te lekkerder in jullie huis.Tot snel.
Groetjes Teunie
Back to Top
miep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 09 September 2008 om 13:07
Staat dus veel op stapel bij jullie. Dus nu eerst de rommel, daarna genieten. Succes (en sterkte). 
Back to Top
breinaald View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 09 September 2008 om 14:31
verbouw ze maar lekker,dan kun je straks in een mooi huis weer fijn handwerken
quality=
Back to Top
ab63 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 09 September 2008 om 17:42

Originally posted by Teunie Teunie wrote:

Heel veel succes met de verbouwingen. Dat word even een hele hectische tijd maar als hij achter de rug is dan voelen jullie je des te lekkerder in jullie huis.Tot snel.

daar ben ik het helemaal mee eens

GROETJES ANGELA
Back to Top
naatje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 09 September 2008 om 18:53
SUCCES TINKERBEL MET JE VERBOUWING.

RENATE
BUSY BEE RENATE:www.handwerkenmetrenate.nl
Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 09 September 2008 om 19:47
VEEL SUCCES MET DE VERBOUWING. EN VOEL JE NIET SCHULDIG DAT JE HIER EVEN WAT MINDER BENT. ZAKEN GAAN VOOR DUS RICHT JE MAAR LEKKER EVEN OP JE HUIS EN HET BEDRIJF. WIJ ZIJN ER STRAKS OOK NOG. ALS JIJ LEKKER IN JE VERNIEUWDE HUIS ZIT TE GENIETEN.
Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
mamio View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Direct Link To This Post Posted: 10 September 2008 om 10:38
hallo tinkerbell, veel sterkte met alle troep die je straks zult tegen komen bij de verhuizing en alvast succes met de verbouwing
mamio
Back to Top
Haaknaald View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 10 September 2008 om 10:47

Het is wel heel fijn als alles na de verbouwing er mooi uitziet maar ja eerst heb je er de nodige rommel van.

Ik kan me goed voorstellen dat je hoofd even niet naar handwerken staat als het thuis zo rommelig is.

Wens je veel succes met de verbouwing.

Groetjes Els.

http://elsjeshaakcreaties.blogspot.com/
Back to Top
stridje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 10 September 2008 om 23:43
tuurlijk joh ,alles op zijn tijd en rustig aan dan breekt het lijntje niet groetjes stridje
Back to Top
Antonia View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 11 September 2008 om 08:47
Oh, Tinkerbell, ik heb met je te doen.....ze hebben bij mij alleen de huiskamer en 2 hallen gedaan, en ik werd er al gek van  ( of was ik dat al ?) maar gelukkig ben je nog een stuk jonger dan ik, en zal er dus ook beter tegen kunnen......en het héééérlijk gevoel als het weer klaar is.
TONY
Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 11 September 2008 om 08:52

ik wil je heel veel succes wensen met de verbouwing en als het klaar is dat zien we je vanzelfwel wat vaker verschijnen.

gr esther

Back to Top
Tinkerbel View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Direct Link To This Post Posted: 25 September 2008 om 15:51

Zo.... heb mezelf vanmiddag eens even vrij gegeven om weer te hobbydozen  Het middelste kamertje is inmiddels weer opnieuw behangen en geschilderd en gister hebben wij 6 kasten gekocht die nog in elkaar moeten  Dat gaan we vanavond en morgen maar doen en dan in het weekend alles weer in de kasten pakken . Het volgende project is onze slaapkamer, daar ga ik volgende week mee beginnen. Zal ik wel even mee bezig zijn, want het behang dat erop zit is kl In het middelste kamertje zat hetzelfde behang en ben er redelijk lang mee bezig geweest het eraf te krijgen. Dus voor de slaapkamer heb ik maar besloten om toch een afstoomapparaat te huren (ook al is dit eigenlijk te zwaar voor mijn arm om te handelen ) Ik houd jullie wel op de hoogte als ik weer wat af heb

Tjonge jullie hebben niet stilgezeten zeg. Het is bijna niet te doen om alles bij te lezen!!!! Wat een schitterende creaties zijn er weer gemaakt door iedereen. Sorry dat ik niet op alles ga reageren, maar hier voor allen

En dan de mensen die een steuntje in de rug nodig hebben (op het gevaar af dat ik mensen ga vergeten )

Corry: fijn dat ze nu toch eindelijk wat aan de pijn gaan doen. Ik hoop dat de blokkade gelijk al zal gaan werken!!! Elke dag pijn vreet energie (ik weet er alles van helaas) en hoop dat je snel weer dingen kunt doen die je op dit moment niet kunt doen!!!

Tonny: ik wens je heel veel sterkte met èn het verwerken van het verlies van je vriendin en van de man van je vriendin!!!! Fijn dat je er voor hem hebt kunnen zijn en dat je er voor hun kinderen nog bent!!!!

Renate: ook jij nogmaals heel veel sterkte!!!! Die ups en downs zullen blijven, geef er maar aan toe. Je zult merken dat na verloop van tijd de downs minder worden en minder heftig en dat er weer wat meer ups komen. Alles op jou tijd!!! Al zal het nooit meer zo worden als vroeger, je bent bezig het een plek te geven!!!!

Rika: fijn dat de operatie goed is gegaan, maar heel vervelend dat je nog zo'n last hebt van de narcose!!! Luister naar je lichaam, al is dat soms heel lastig. Niet teveel in 1 keer willen en lekker veel blijven drinken om die troep uit je lichaam te krijgen!!!! Uhhhhh nee geen bier of wijn.... lekker water of spa

Chrisje, Mistig, Ab, Catharina, Knitalot, Pralientje en anderen die ik vergeet : ook heel veel sterkte met jullie herstel en dat de pijn maar heel snel minder mag worden!!!!!!

En dan natuurlijk ook nog Wanda en Meia: ik hoop dat jullie niet te ziek zijn van de chemo!!!

Aan alle anderen die ik vergeten ben bij naam te noemen: sorry , in gedachten ben ik bij ALLE hobbydoosjes!!!!!

Groetjes
Back to Top
Tinkerbel View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Direct Link To This Post Posted: 25 September 2008 om 15:52

Ooooh ben ik helemaal vergeten jullie te bedanken voor jullie lieve berichtjes

Groetjes
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.375 seconden.
Lang Yarns