Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotendromen van afghan?

Reageer Reageer Pagina  123 4>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
perle View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Direct Link To This Post Onderwerp: dromen van afghan?
    Posted: 29 September 2008 om 18:36

The Great American Afghan by Knitters

< =Red.close(); =submit>close picture browser

The Great North American Afghan by Knitters

< =Red.close(); =submit>close picture browser

Dit is volgens mij het mooiste dat ik al gezien heb!!!!!!Het zijn twee plaids van Ravelry!!!!!
Het zal waarschijnlijk niet mogelijk zijn maar ik vraag het toch maar es héél voorzichtig!!!!!!!!!
Is er iemand die hier de patronen van heeft???
Ik weet niet of deze boeken nog te verkrijgen zijn?Ik ben nog steeds een beginnelingske bij Ravelry en spijtig genoeg vind ik enkel dingen als ik dom doe maar wat en hoe? Vraag me niets!!!!!!!gelukkig kon Perlefientje deze knippen en plakken toen ik er net terug opbotste want ik had ze al es eerder gevonden
Maar ze waren daarna foetsie!!!!!
In het ergste geval zal het steken uitzoeken zijn en zo de beschrijvingen zelf uitdokteren.
Ooit wil ik een greenhouse voor in de tuin(mijn timmermanneke heeft beloofd dit ooit voor mij te maken) als ik ouder ben(nog ouder)!!!
En dan zou zo'n plaid daar wel passen,niet?(met bruut meubilair.)Dan kan ik ook daar creatief bezig zijn!!!!!!(heb ik daar ook weer kastjes om...te vullen???????)hahahaha!!!!!!Staat op lijstje maar voor binnen enkele jaren????
Back to Top
boek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 29 September 2008 om 18:40
O dat zijn echt mooie plaids, helaas kan ik je niet aan het patroon helpen, maar mooi zijn ze
<a rel=nofollow href="http://www.funpagina.eu"></a>
Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 29 September 2008 om 18:40

had jij je al opgegeven voor de meebreideken. ik denk dat je dan net zo iets krijgt. alleen als je al die kleuren wilt krijgen dan moet je dat zelf uitvogelen. maar dit patroon heb ik niet. succes ermee.

Back to Top
Tinkerbel View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Direct Link To This Post Posted: 29 September 2008 om 18:48
Hi Perle, volgens mij heb ik ze allebei, maar moet even heeeeeel diep gaan graven dan (ben vanavond weg dus dat wordt morgen) Het zijn wel hele grote bestanden hoor!!!! Het plaid dat mijn moeder heeft gebreid is The great american aran afghan..... van dezelfde serie dus.....
Groetjes
Back to Top
perle View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 29 September 2008 om 18:56

OOoooHhhhTinkerbel!!!!!Dit is buitengewoon de max!!!!!

Ach!!!!!!wij zitten hier te kwijlen voor het toetsenbord!!!!!!gewoon super!!!!!!

Moet U hiervoor niet haasten of forceren,hé!!!!!!!!Alle tijd!!!!!

Je Moeke's plaid is die reeds op hobbydoos geweest?Ben wel benieuwd naar je mama's werk!!!!!!!

Zou ook mooi zijn als ik telkens er ooit es een dochter het huis verlaat die dan een plaid meegeef!!!!!!

Ja!!Is nog vroeg maar ben daar de laatste tijd veel mee bezig!!!Perlefientje word me soms veel te zelfstandig!!!!!!!!

Back to Top
Jenlon View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 29 September 2008 om 19:29
De Groninger meebreideken heeft geen gekleurde blokken. Alles wordt uni.

Maar eh, wat is eigenlijk jouw Ravelry naam? Dan nodig ik je uit voor een paar groepen.
Groetjes,
Ilona.
Back to Top
perle View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 29 September 2008 om 19:45

Dat is leuk!!Ilona!!!!!!Die uitnodiging!!!

Perle was er reeds in gebruik dus het is Parel geworden!!!!!Mischien vinden jullie dit soms een ietwat rare naam maar ik heb lange tijd gewerkt in wallonie en daar was dit hot!!Perle!!!!

Had ik ooit een vierde dochtertje dan was haar naam Perle!!!!!!Zo'n geschenk kon en kan allen maar een Perle zijn!!!!Niet?Maar met de erfelijkheid van autisme en al de mogelijke bijkomende kwalen waar m'n dochtertjes nog altijd (soms) wat beter uitkomen  kon het voor Perle mischien dramatisch geweest zijn en dit is de enige reden waarmee ik met haar (niet in leven zijn) vrede kan hebben!alhoewel haar stoeltje voor altijd leeg is!!!!!En ja ..ik heb er drie maar dat wil niet zeggen dat je niet evenveel dat ééntje mist!!!!

Ben wat gevoelig want voel me ziekjes!!!!!!Bronchitis enzovoort!!!Virale beestjes!!!!!!!!!!Ben weekje thuis van dokter!!!!!

Hoe is jou naam op ravelry?

Groetjes,Perle!!!!!

Back to Top
Jenlon View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 29 September 2008 om 20:40
Mijn ravelry naam is Jenlon, net als hier.
Ik heb je voor een paar groepen uitgenodigd. Er zijn ook een aantal Belgische groepen maar daar ben ik zelf geen lid van.
Je kunt groepen zoeken op locatie.

Ik wens je veel beterschap. Knap maar snel weer op.
Groetjes,
Ilona.
Back to Top
Corry R View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 30 September 2008 om 06:19

Perle,je moet niet van die mooie dingen laten zien,ik zit hier ook van te kwijlen!

Ik ga ook maar eens zoeken naar die patronen,altijd handig, voor later,wil misschien nog wel eens eentje voor mezelf.

En beterschap!

Back to Top
perle View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 30 September 2008 om 07:51

Hahaha!!!!Corry!!!!!

Als ik de patroontjes van Tinkerbel ontvang dan stuur ik ze door!!!!!Oké?

Ja!!!De plaids zijn toch fantastisch mooi,hé!!!!!!En mischien dat het tonen van deze plaids jullie inspireren om te durven een persoonlijke toets aan jullie plaid toe te voegen?

En ja hoor!!!Ik zal snel weer de oude zijn,gewoon een virale infectie(keel,neus,oren)en bronchitis.Een beetje binnen blijven en uitzieken.Heel besmettelijk dus wees blij dat de beestjes het scherm niet kunnen binnendringen!Hahaha!!!!

Groetjes,Perle!!!

Back to Top
Corry R View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 30 September 2008 om 08:04
Ik heb dat virus net achter de rug,misschien heb je het wel van mij.
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Direct Link To This Post Posted: 30 September 2008 om 11:11
heel mijn toetsenbord is nat van de kwijl,ook ik ben net van dat virus af.perle zou je ze dan ook naar mij door willen sturen.ook van jou verhalen geniet ik altijd.mss kan je wel iedere dag een stukje van jullie schrijven net zoiets als jan jans en de kinderen.en kan je het later gebonden uitgeven. groetjes goedClap
Back to Top
Tinkerbel View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Direct Link To This Post Posted: 30 September 2008 om 11:47

Hier even een update van mij..... Heb de 2e deken inmiddels opgespoort, maar moet hem nog "even"  in hapklare brokken... ehhh.... blokken   verwerken. Het worden wel grote bestanden hoor (tot 10MB per keer) dus hoop dat jullie email dit aankan  Ik kan ze ook per 1 of 2 blokken per keer gaan versturen, maar de dekens bestaan uit 24 blokken  dus wordt jullie inbox dan gebombardeerd met mailtjes  (denk wel dat dat beter is trouwens......)

Perle, dit is de deken (the great american aran afghan van dezelfde serie) die mijn moeder voor mij heeft gemaakt... Wil je die ook hebben? Heb hem al verzendklaar (hij bestaat uit 4 emails, had hem al eens naar Kelly gestuurd en dat ging goed, maar zij heeft hotmail....) http://www.hobbydoos.nl/forum/forum_posts.asp?TID=5527

Naar de 1e ben ik nog op zoek. Dacht dat ik hem ergens had opgeslagen, maar kan hem niet vinden. Heb inmiddels aan een paar mensen een verzoekje gedaan met de vraag of ze hem hebben, dus daar is het wachten nog even op......

Misschien is het handig om even aan te geven hoe jullie de dekens willen hebben (grotere bestanden of liever 1 blok per keer of 2 blokken per keer). Ik wacht jullie antwoord wel even af voordat ik alles misschien terugkrijg  of dingen stuur die jullie niet willen hebben

Groetjes
Back to Top
Kelly View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 30 September 2008 om 12:08
Met m'n mail is dit inderdaad goed gegaan.. hij ligt klaar om er aan te beginnen.. mr eerst moet er nog het een en ander af.. hij is echt geweldig he?!
Groetjes Kelly
Back to Top
perlefientje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Direct Link To This Post Posted: 30 September 2008 om 12:09

Hallo Tinkerbell,

Waaauwwwww!!!!!! Je hebt ze gevonden.

Ik was op slag verliefd op die eerste plaid, dus als je hem nog vind ...

Ja zeker, die plaid die je moeder gemaakt heeft is ook heel erg sjiek!!!!!
Dus als het niet te veel werk is ... 

Misschien is het beter voor onze mailbox dat je hem in stukjes doormailt, want met die patroontjes van de pinny gang enz. ging het ook niet zo goed hé. Of anders mag je ze ook naar mijn hotmail doorsturen hoor, als dat beter is. Zal dan een pm sturen met emailadres.

En ik denk ook niet dat er dingen zijn die iemand doorstuurt die wij niet willen . Ik ben altijd al heeeel blij dat die persoon ze wil doorsturen, en daar de moeite voor doet.

Groetjes Perlefientje

(P.S. Zit ook thuis met het virus net als mama, we nemen onze pilletjes samen, mag de hele week thuis blijven, maar hopelijk kan ik donderdag alweer naar school!)

Back to Top
Tinkerbel View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Direct Link To This Post Posted: 30 September 2008 om 13:12

Oh jee, dus jullie hebben het alle 2 te pakken   Jammer dat het plaid nog niet af is, anders had je er nu lekker onder kunnen liggen op de bank om beiden goed uit te kunnen zieken  Ik kreeg net een telefoontje van school dat onze jongste ziek naar huis komt.... even afwachten maar zo te horen met hetzelfde virus

Ik zal ze doorsturen naar jullie hotmail adres omdat dat bij Kelly ook goed ging....

Heeeeeeel veel beterschap!!!!!

ps. als je het te lang vind duren (het zoeken naar het 1e boek ), dan kun je hem ook bestellen bij onderstaande link....

http://www.amazon.com/XRX-Books-Great-American-Afghan/dp/B00 167YMAK/ref=pd_lpo_k2_dp_k2a_2_img/104-2322348-7906312?pf_rd _m=ATVPDKIKX0DER&pf_rd_s=lpo-top-stripe-2&pf_rd_r=19 QY9WK4RY9T8ZJWS99P&pf_rd_t=201&pf_rd_p=304485601& ;pf_rd_i=1893762173

Groetjes
Back to Top
perlefientje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Direct Link To This Post Posted: 30 September 2008 om 14:04

Hallo Tinkerbell,

Bedankt .

En ... waaaaauuuuwwww , wat een mooi deken.

Die american aran afghan is ook heeeeeeeeeeeel mooi zeg!!! Moet echt leuk zijn om onder zo'n deken te liggen, of als sierdeken gebruiken (zou het misschien al jammer vinden om het te gebruiken). Vind het echt een kunstwerk!! Dus de patroontjes van dat deken zijn goed aangekomen

Verzorg je zoontje maar goed! En geef hem een dikke knuffel, we zitten in hetzelfde bootje.

Voor dat andere deken dat je nog niet gevonden hebt, zal nog even geduldig zijn, maar moest je hem echt niet vinden, dan zal ik hem zeker en vast kopen, vind hem ook veel te mooi!

Nog nen dikke merci hé

Groetjes Perlefientje

(Voor die andere, doe maar op uw gemak hoor met hem in brokken... euhm... blokken te scheuren)

Back to Top
Jenlon View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 30 September 2008 om 14:15
Misschien is het een suggestie om speciaal voor dit soort grote mails een nieuwe e-mail account aan te maken via bijvoorbeeld hotmail of gmail.. Daarmee bespaar je de verzender een hoop werk en bovendien is zo'n account gratis. En je hebt alle patronen bij elkaar.
Carola heeft in haar topic van laatst ook al het e.e.a. aangegeven over e-mails.

Het is maar een suggestie
Groetjes,
Ilona.
Back to Top
happyknitter26 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Direct Link To This Post Posted: 30 September 2008 om 15:39

tinkerbell

Mijn hotmailbox is helemaal empty..dus vraag van mijn kant...wil je hem vullen ?

Hartstikke bedankt alvast
<a rel=nofollow href="http://www.funpagina.eu"></a>Fabie
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 30 September 2008 om 16:58

Wat een mooi deken ,daar kwijlen we allemaal van .Hoe ik het doe ik geraak niet op de site van yahoo .ik heb al een bericht gekregen van Marij  Stolp en het lukt nog niet , ik blijf hangen op mijn profiel

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  123 4>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.313 seconden.
Lang Yarns