Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenZe hebben ze eindelijk gevonden!

Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
perle View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Direct Link To This Post Onderwerp: Ze hebben ze eindelijk gevonden!
    Posted: 30 September 2008 om 08:10

Hoor dit net op de radio!!!!!

In Brugge is een jonge vrouw(tussen 25 en 30) aangehouden!Ivm kindermoord!

Vorige maand werd in een flatgebouw in oostende op de benedenverdieping een vermoorde pasgeboren baby gevonden in een emmer!!!!!!!

Dat dit anno 2008 nog kan gebeuren!!!!!!!Dat begrijp ik niet!!!!Zoveel mensen die dit kindje met open armen en véél liefde willen omarmen ...

Ik ben hier zo verschrikkelijk boos om!!!!!!!Dit is niet iets dat je in een opwelling doet of ontoerekeningsvatbaar enzovoorts!!!!Je hebt toch 9 maanden zwangerschap?Toch mooi de tijd om uit te zoeken (als je zelf je kind niet wil) welke optie's je hebt en een leuk gezin voor je kindje te zoeken?

(Geef het gewoon aan mij...en ik brei er metteen een truitje voor!!!!!!)

Back to Top
rita_1709 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 30 September 2008 om 08:29
Heb het ook gehoord... erg toch hé ??? Wat bezielt zo iemand ??? Er zijn instanties en hulpverleners genoeg die zo iemand kunnen helpen en begeleiden.... maar je pasgeboren kind zomaar achterlaten in een emmer in de kelder !!! Hoe haal je het in je hoofd ???
Groetjes,
Rita.

Bloemen zijn om mooi te zijn..
Mensen zijn om goed te zijn !!
Back to Top
BreienHaken View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 30 September 2008 om 08:40
ik word daar ook altijd pissig van! als je een kindje wilt adopteren is dat bakken met werk en geld en dit kan allemaal zomaar....asociaal!
Back to Top
Corry R View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 30 September 2008 om 08:47
Vreselijk zijn dit soort dingen,ik snap dat ook niet,er zijn zoveel gezinnen,waar een baby welkom is.Adopteren is tegenwoordig bijna niet meer te doen.Jaren wachten.Deze mensen zijn gewoon gestoord.
Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 30 September 2008 om 09:28
ik heb zelf 2 kinderen en ik kan me niet voorstellen dat je je eigen kind iets aandoet. zeker niet vermoorden. dan moet je echt ver hen zijn. en idd als je je eigen kind niet kunt of wilt opvoeden geef het dan aan een ander paar die zo graag een kind willen maar er zelf geen kunnnen krijgen.
Back to Top
Nousje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Direct Link To This Post Posted: 30 September 2008 om 09:46
Nee daar kan ik met mijn verstand niet bij. Ik moet heel veel moeite en ellende doorstaan d.m.v IVF (inmiddels poging 3) en iemand anders doet zoiets...nee daar word ik heel diep treurig van.
groetjes anouschka
Back to Top
perle View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 30 September 2008 om 09:50

Anouschka!!!!!Denk hier maar niet te veel aan en veel succes met je nieuwe poging!!!!!

Het lukt je wel!!!!!Perle!!!!!

Back to Top
boek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 30 September 2008 om 10:09

Originally posted by Nousje Nousje wrote:

Nee daar kan ik met mijn verstand niet bij. Ik moet heel veel moeite en ellende doorstaan d.m.v IVF (inmiddels poging 3) en iemand anders doet zoiets...nee daar word ik heel diep treurig van.

dit bericht is voor ons al niet te begrijpen, hoe zwaar moet dit dan voor jouw zijn die zo vreselijk graag een kindje wil, hoop zo dat dit geluk er voor jouw   eens komt,

de meesten vinden het allemaal zo vanzelfsprekend samenwonen trouwen alles wat het hartje wenst en nu een kind net alsof ze bij de super te bestellen zijn, liefst 2 een jongen en een meisje

maar zo gaat het niet altijd wens je heel veel sterkte en het grootste geluk

<a rel=nofollow href="http://www.funpagina.eu"></a>
Back to Top
rita_1709 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 30 September 2008 om 10:33

Anouschka,

Blijf erin geloven want weet : "geloof verzet bergen" !!!

Groetjes,
Rita.

Bloemen zijn om mooi te zijn..
Mensen zijn om goed te zijn !!
Back to Top
tammie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 30 September 2008 om 10:37

ikk word hier altjd verdrietig van.

anouschka veel suc6 met je volgende poging. bij mijn buren was ook het geval dat het niet lukte en toen bleek het zaad van de man te zwak. maar ik goloof net als bij hun dat het bij jou ook goed komt.

http://tammysplace1.blogspot.nl/
http://www.tammysplace.nl/
http://tammie1990.multiply.com
https://www.facebook.com/tamara.denos
http://tammy190.hyves.nl/
http://pinterest.com/tammie1990/
Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 30 September 2008 om 10:39
Originally posted by boek boek wrote:

Originally posted by Nousje Nousje wrote:

dit bericht is voor ons al niet te begrijpen, hoe zwaar moet dit dan voor jouw zijn die zo vreselijk graag een kindje wil, hoop zo dat dit geluk er voor jouw   eens komt,

de meesten vinden het allemaal zo vanzelfsprekend samenwonen trouwen alles wat het hartje wenst en nu een kind net alsof ze bij de super te bestellen zijn, liefst 2 een jongen en een meisje

maar zo gaat het niet altijd wens je heel veel sterkte en het grootste geluk

hier sluit ik mij helemaal bij aan.(moet ik wel eggen dat ik dat vroeger ook dacht ) toen mijn man en ik trouwden gingen wij er ook van uit dat we later een gezin gingen vormen met kinderen. toen bij ons het moment kwam dat we tegen wlkaar zeiden; zullen we het proberen toen werden we al met de neus op de feiten gedrukt omdat zowel een goede vriendin als een nicht van mij onvruchtbaar bleken te zijn. bij ons was het heel snel raak. maar dat was ook heel moeilijk. je wilt heel graag blij zijn maar in je achterhoofd ben je ook bij de andere. wij hebben inmiddels 1 zoon en 1 dochter en ik dank god nog elke dag dat wij ze hebben mogen ontvangen. maar ik zie ook nog steeds het verdriet bij andere. mijn vriendin heeft nu een zoontje geadopteert en is daar heel blij mee maar ze zegt zelf ook ïk heb nooit kunnen voelen hoe het is om zwanger te zijn" ze is wel heel blij hoor dat staat voorop maar als je dit verhaal dan weer hoor dan kan ik daar met mijn kop niet bij.

Back to Top
marinda View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Direct Link To This Post Posted: 30 September 2008 om 10:53

het is niet te begrijpen hoe mensen met hun kinderen omgaan. hebben ze in belgie geen kinderbus? (een klep waarachter een coufeuse zit. kind word onmiddelijk verzorgd door de verpleging. deze hebben ze veel in duistland en 1 in amsterdam geloof ik ook)

anouschka veel sterkte met alle hormonen en dat de 3e maar lukt. bij mijn broer was de derde ook raak en hij heeft een prachtig meisje gekregen.eb er vertrouwen in.

alles kunnen we leren. (hoop ik)
Back to Top
Josl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 30 September 2008 om 11:40

Wat een vreselijk verhaal, krijg ik kriebels van. Het KAN toch niet zo zijn dat dit met voorbedachte rade is gebeurd (of ben ik weer eens te naief?).

groetjes, Joke

Frutseltante, alles wat ik met mijn handen kan maken probeer ik graag uit.<a rel=nofollow href="http://imageshack.us">[IMG]http://img293.imageshack.us/img293/3491/nwscan73jo1.jpg"></a> Jong he?

Back to Top
Nousje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Direct Link To This Post Posted: 30 September 2008 om 12:12
Bedankt voor jullie lieve woorden. We blijven er zeker in geloven want 5 jaar geleden is het ook gelukt en we hebben een prachtig mannetje waar we elke dag dankbaar voor zijn maar een tweede zou heel erg welkom zijn:-).
groetjes anouschka
Back to Top
naatje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 30 September 2008 om 12:23
DIT IS ECHT IN EN IN TRIEST,GEWOON GEEN WOORDEN VOOR.

ANOUSCHKA HEEL ERG VEEL SUCCES MET JE DERDE POGING.
3 MAAL = SCHEEPSRECHT,TOCH?

RENATE
BUSY BEE RENATE:www.handwerkenmetrenate.nl
Back to Top
perle View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 30 September 2008 om 12:27

Wel Joke!!!!!Ik vrees dat dit niet anders kan dan opzettelijk gebeurd zijn!!!!!

Je weet het toch wel of je zwanger zijt of niet ?Jammer genoeg zat dit kindje in een héél liefdeloze buik!!!!!!Er zijn nu eenmaal mensen die zo zeer met zichzelf bezig zijn en echt geen ruimte hebben om lief te hebben(ook hun eigen kind niet)Héél erg!!!!!!Ja,ken enkele taferelen van heel dichtbij en vind dit schrijnend omdat ook die kinderen liefdeloos opgroeien en nadien zelf liefdeloos en bodemloos zijn!!!!De cirkel is rond!

En Anouschka? mijn nichtje en haar man waren ook kinderloos en haar woorden waren...ik doe alles wat mogelijk is en we zien wel...

Ze zijn de trotse vader en moeder van een drieling!2 jongens en 1 meisje!allemaal perfect gezond geboren weliswaar uit een héél laag geboortegewicht maar nu blijken ze de grootste te zijn in de klas!!!!!!En ze zijn goed mee!!!Het zijn geen wonderkinderen maar ze zijn mentaal gezien goed in orde!Zitten nu in 3 de leerjaar denk ik!!!!

Was wel cool toen ze eenmaal thuis waren!Broer van mam had een supergrote wieg gemaakt waar ze alle drie naast elkaar in lagen en als ze wat groter waren en je keek in de wieg wipten ze alle drie hun beentjes op om als eerste opgenomen te worden!!!!Vergeet dit nooit meer!!!!!!!

En zeker als je al eentje hebt moet dit vast en zeker nog es lukken!!!!!!Want ik weet dat je evenveel naar nog eentje kunt smachten!!!!!!

Back to Top
Fietje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Direct Link To This Post Posted: 30 September 2008 om 13:30

Wat vreselijk, daar word je toch naar van!!

Anouska, veel sterkte met de ivf pogingen!

groetjes Fenny

Geniet van elke dag!
Back to Top
Jenlon View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 30 September 2008 om 14:03
Ik word op de een of andere manier altijd als een magneet naar dit soort berichtjes toegezogen en daarna ben ik altijd helemaal van slag. Zeker sinds ik de tweede heb (nu alweer bijna 20 maanden). Iedere keer als ik zo'n berichtje lees, wordt het een beetje erger. Ik merk nu ook bij mezelf. Gek he.

Ik ben niet super gelovig of zo maar op zo'n moment is het enige dat me een beetje troost geeft, de gedachte dat God er een hogere bedoeling mee heeft gehad. Maar snappen doe ik het niet.

Nous, veel succes met je ivf pogingen. Hopelijk komen je wensen snel uit.

Groetjes,
Ilona.
Back to Top
miep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 30 September 2008 om 15:36
Schandalig toch! Had het kindje ook graag willen hebben. Hopelijk krijgt ze een rechtvaardige straf (alhoewel ik niet zou weten wat dat zou zijn).
Back to Top
RIKA View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Direct Link To This Post Posted: 30 September 2008 om 15:40

OH ! DAT WIST IK NIET, JA IK KAN NIET HOREN OP RADIO DOOR KOMT DAT IK DOOF BENT.

NU LEES IK HIER.

GRRRRRRRRRRRRRRRRRRR DAAR WORDT IK NIET GOED VAN DIE VROUW ...ZE MOET ECHT STRAF WORDEN . ONGELOOFLIJK ONGEVOELENS MENS.

BABY .....ZO ONSCHULDIG !!!!!!!!!!!!!!!!

DIE KAN IK NIET BEGREPEN .

IK BEN ZO GEK OP DIE BABYTJES.

ALTIJD BLIJ ALS IK HUN ZIEN . MMMMM

EN DIE ZWANGERE VROUWEN ...BLIJF JE ZELF ZOALS JE BENT.

WANT JE BENT SUPER MOEDER`S ;)

IK WAS AL TIJDJE NIET GELUKT MET ZWANGER, EN HEB 1 AVOND MET DRONKEN , TJA DOOR GEKKE MANIER.....EN TOEN BLIJKT DAT IK 1 KEER GERAAKT ZWANGER !!!

DUS MET BESEFT SOMS NIET GELUKT ...

HEB MAAR 1 DOCHTER GEKOMEN .

BEN HEEL ZUINIG MET HAAR....ZE IS MIJN DIERBAAR ....

GENIET VAN HET LEVEN , WANT WIJ LEVEN MAAR 1 KEER ......
GROETJES RIKA
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.500 seconden.
Lang Yarns