Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenauto’s

Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Direct Link To This Post Onderwerp: auto’s
    Posted: 07 Oktober 2008 om 21:18

ik moet even mijn gevoelens kwijt.

ik had vanavond net mijn dochter naar de jazz gebracht en ik wil weer wegrijden; rijd er een duitse automobilist  achteruit mijn auto in elkaar. hij was heel aardig en zei gelijk dat het zijn schuld is en dat we de papieren even in orde moesten maken en dat het allemaal wel in orde kwam.

ik was best wel geschrokken. mijn zoontje van 8 jaar die nog wel bij mij in de auto zat was helemaal opgewonden en praatte ronduit met iedereen die langs kwam om te vertellen wa er gebeurt was. we hadden beide gelukkig alleen maar blikschade.

omdat de meneer toch uit duitsland kwam(ik heb niks tegen duitsers hoor, laten we dat voorop zetten) en als er wat mis is met het invullen van het schadeformulier het moeilijk te verhalen valt wilde ik toch graag dat er politie bij kwam.

ik gebeld met de meldkamer en uitgelegd wat er gebeurt is. willen ze niet komen omdat er alleen blikschade is. na heel veel kletsen van mijn kant hebben ze toch toegezegt dat er politie kwam. na 45 minuten was die er idd ook. we alles uitgelegd en ingevuld.(ik had alle papieren bij me) komen we er achter dat die man helemaal geen papieren bij zich heeft. (als ik dus geen politie had laten komen had ik kunnen fluiten naar mijn geld) hij had een rijbewijs waar zijn verkeerde adres op stond. geen groene kaart of andere papieren van de verzekering mee.dan sta je mooi te kijken als burger. als hij kwaad wilde dan viel er niks te halen. ik was heel blij dat de politie er toch was. ze hebben de gegevens nagetrokken en daar zou ik morgen bericht over krijgen.

het is nu al na 9 uur en dus al 4 uur terug maar de schrik is nog niet helemaal weg. ik heb mijn man laten komen en ik wilde dat hij terug reed. dat deed hij niet hij is naast mij in de auto gaan zitten en we zijn smane naar huis gereden.(maar goed ook want anders had ik vast niet meer gedurft.)

ik wil hier maar mee zeggen tegen iedereen; als je zoiets meemaak. altijd de politie laten komen en als ze niet willen er toch op te staan

Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 07 Oktober 2008 om 22:14

OH ESTHER, WAT EEN SCHRIK EN WAT GOED VAN JE DAT JE DE POLITIE HEBT LATEN KOMEN. STEL JE VOOR DAT DEZE MAN INDERDAAD VERKEERD HAD GEWILD. ONGELOFELIJK. DAN HAD JE MET EEN FLINKE SCHADEPOST GEZETEN.

WIJS VAN JE MAN DAT JIJ TERUG MOCHT RIJDEN EN HIJ ER NAAST GING ZITTEN. ANDERS WAS JE INDERDAAD VAST NOOIT MEER IN DIE AUTO GESTAPT. JE BLIJFT VAST NOG WEL EVEN BANG. MAAR GEWOON BLIJVEN RIJDEN HOOR. JE ZIT ZO OM HET HAND ALS JE DIE AUTO NIET MEER IN DURFT.

GELUKKIG IS VERDER ALLES GOED AFGELOPEN. GEEN SLACHTOFFERS. DAAR MAG JE ERG DANKBAAR OM ZIJN.

Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
breinaald View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 07 Oktober 2008 om 22:18

wat een narigheid.gelukkig maar dat je de politie hebt laten komen

nu komt het natuurlijk wel allemaal goed.snap best dat je geschrokken bent en de bibbers komen altijd achteraf.

sterkte ermee

quality=
Back to Top
naatje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 07 Oktober 2008 om 22:19
Originally posted by Koningsdochter Koningsdochter wrote:

OH ESTHER, WAT EEN SCHRIK EN WAT GOED VAN JE DAT JE DE POLITIE HEBT LATEN KOMEN. STEL JE VOOR DAT DEZE MAN INDERDAAD VERKEERD HAD GEWILD. ONGELOFELIJK. DAN HAD JE MET EEN FLINKE SCHADEPOST GEZETEN.

WIJS VAN JE MAN DAT JIJ TERUG MOCHT RIJDEN EN HIJ ER NAAST GING ZITTEN. ANDERS WAS JE INDERDAAD VAST NOOIT MEER IN DIE AUTO GESTAPT. JE BLIJFT VAST NOG WEL EVEN BANG. MAAR GEWOON BLIJVEN RIJDEN HOOR. JE ZIT ZO OM HET HAND ALS JE DIE AUTO NIET MEER IN DURFT.

GELUKKIG IS VERDER ALLES GOED AFGELOPEN. GEEN SLACHTOFFERS. DAAR MAG JE ERG DANKBAAR OM ZIJN.

PRECIES!!
RENATE
BUSY BEE RENATE:www.handwerkenmetrenate.nl
Back to Top
marinda View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Direct Link To This Post Posted: 07 Oktober 2008 om 22:29

wat een pech voor jouw.

ik vind het een goede actie van je dat je de politie hebt laten komen anderrs kon je echt fluiten naar je geld

alles kunnen we leren. (hoop ik)
Back to Top
geesje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 07 Oktober 2008 om 22:46

.......ik had hetzelfde met de fiets, een auto die achteruit rijdt. en ik tegen de auto en op de grond viel.............fiets total los, hebben alles opgeschreven en zou ervan horen, mijn man had de politie nog gebeld maar die komen niet als je zelf alles noteerd.......................................niets meer gehoord dus,

en omdat 6dagen later mijn man plotseling overlijdt

had/heb ik er dus ook geen zin in om me er druk om te maken.heb gewoon een nieuwe fiets gekocht..........

Esther sterkte goed dat je het doorgezet hebt om de politie te laten komen...................

groetjes geesje
Back to Top
rita_1709 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 08 Oktober 2008 om 07:40

Hoi Esther,

Gelukkig alleen maar stoffelijke schade... die kan nog altijd hersteld worden. Toch blijft het een akelige ervaring... en ik denk dat je deze morgen nog zal bibberen op je benen. In elk geval goed dat de politie kwam en dat alles in orde is nu. Veel sterkte !!

Groetjes,
Rita.

Bloemen zijn om mooi te zijn..
Mensen zijn om goed te zijn !!
Back to Top
Corry R View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 08 Oktober 2008 om 07:52
Wat een schrik,maar goed dat je in dit de geval de politie hebt laten komen.
Back to Top
Antonia View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 08 Oktober 2008 om 08:30

Gelukkig ben je met blik schade en de schrik er af gekomen. Het is ook altijd mijn stand punt geweest, altijd de politie erbij roepen !!! Daar zijn ze toch voor.

En als ze "geen tijd " hebben, zeg maar dat het verkeer er hinder van ondervindt, en je niet wegrijd tot ze er zijn, of dat je nek zeer doet en je niet weet of er een ziekenwagen moet komen, ik vind, op zo'n moment mag je naar alle middelen grijpen.

En zelf altijd zorgen dat je papieren bij je hebt, desnoods kopie's, ergens in je auto.

Een dikke knuffel om te bekomen van de schrik, en wat heb je een wijze man.

ook voor je dapper zoontje  TONY

TONY
Back to Top
NaOmi_W View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Direct Link To This Post Posted: 08 Oktober 2008 om 09:28

ik heb zo'n zelfde iets veroorzaakt in België  Die vrouw had niet de politie er bij gehaald, maar ik had wel alle papieren bij me. Maar blijkbaar zijn er ook mensen die papieren bij zich dragen die niet kloppen  Zal het zeker in mn achterhoofd halen mocht er nog eens zoiets gebeuren.

Het is al 2x gebeurd waar ik bij was. 1x bij mn zus in de auto dat er een vanuit een parkeerplaats de deur in reed en 1x dus dat ik het zelf deed bij een ander... Denk dat het iets is dat regelmatig gebeurd...

Back to Top
Teunie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 08 Oktober 2008 om 09:30
Groot gelijk dat je er op stond dat de politie kwam.
En de schrik zal er best nog wel een tijdje in blijven zitten. Sterkte in ieder geval.
Groetjes Teunie
Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 08 Oktober 2008 om 09:55

bedankt voor jullie woorden. ik heb vannacht in mijn dromen de gehel auro in elkaar gereden en stond gewoon uit de auto op. toen ik wakker werd moest ik er om lachen. ik ben gelukkig all-risk verzekerd en ben vanmorgen ook gelijk weer in de auto gestap om naar de autodealer te rijden(mijn schoonvader) en ook naar de verzekering. alles komt gelukkig wel goed.

Back to Top
Sirk View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Direct Link To This Post Posted: 08 Oktober 2008 om 11:08
Al die auto-ongelukken Het was bij ons ook wel het weekje...

Vorige week dinsdag kreeg ik een smsje van mijn moeder: ze had een ongeluk gehad --> auto perte totale, vervangwagen en nieuwe auto gekocht

Vorige week donderdag: ik rijd met mijn ex naar het Sportpaleis voor een concert, maar amper 3 straten verder rijdt hij knal achterin een oude Golf. Golfke perte totale, en ex z'n koelvloeistofdarmpje kapot --> auto naar de garage, vervangwagen, en heel de tralalala.

Maandag: moeder van ex belt: ze staat in panne tegen Kortrijk, koppeling van de auto kapot.

Btw, ik heb het zelf ook eens meegemaakt dat ik mijn groene kaart niet vond Die politie had me toen tegengehouden voor een controle, en ik had mijn rijbewijs niet bij én mijn groene kaart was ik kwijt! Uiteindelijk bleek die gewoon ergens achter gevallen, maar ja, 't was toch ff stressen Ik kan me niet voorstellen dat er mensen bewust zonder verzekering rond rijden!
Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 08 Oktober 2008 om 11:20

handig he, die auto's

maar ik zou er niet zonder kunnen. je bent er zo aan gewend. dat als je bv. boodschappen moet doen je hem makkelijk even pakt.

Back to Top
Sirk View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Direct Link To This Post Posted: 08 Oktober 2008 om 11:25
Idd, we hebben het een paar dagen moeten stellen met maar 2 wagens (van mijn vader en van mij) en dat was een heel geregel  Wie doet wie wanneer naar school, hoe geraak je bij de winkel, bij de bank, ... We wonen dan ook wel best ver van alles, én het regende pijpenstelen dus fietsen was geen optie... 
Back to Top
krieltje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Direct Link To This Post Posted: 08 Oktober 2008 om 11:47
Ik vind het knap dat je gelijk bent gaan rijden. Heel goed hoor. 1 keer lag er een imperiaal met matras op de rijbaan  was iemand verloren, ik kon er niet omheen en remmen, een aanrijding kon ik niet voorkomen. Gelukkig zat iedereen in de riemen en autostoeltjes (5 kids)  maar ik ging niet meer rijden hoor, mijn man moest. Toen duurde het wel een poosje voor ik weer durfde. Nu zou ik gelijk weer achter het stuur gaan zitten, gelijk over de angst heen.

wanneer heb je je auto weer terug?
krieltje
Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 08 Oktober 2008 om 12:07

hij staat gewoon voor het huis. ik kan er gelukkig wel in rijden. vrijdag komt de expert dus dan ben ik hem 1 dag krijt en dan wordt hij bij de garage ingepland, dus dat weet ik nog niet . maar hij moet in ieder geval gespoten worden dus dan ben je al gauw 2 a 3 dagen de auto kwijt.

Back to Top
sassa View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 08 Oktober 2008 om 14:00

goh, wat een verhaal, gelukkig was het enkel blikschade, knap van je echtgenoot om je gelijk weer te laten rijden, anders blijft de angst hangen natuurlijk.

lieve groetjes sandra

Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 08 Oktober 2008 om 16:14

Koningsdochter schreef:

PRECIES!!
RENATE

Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 08 Oktober 2008 om 18:34
zo das ff schrikken. hoop voor je dat je auto snel gemaakt is.
http://tammysplace1.blogspot.nl/
http://www.tammysplace.nl/
http://tammie1990.multiply.com
https://www.facebook.com/tamara.denos
http://tammy190.hyves.nl/
http://pinterest.com/tammie1990/
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.563 seconden.
Lang Yarns