Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenMinoes

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Hil32 View Drop Down
Groupie
Groupie

Status: Offline
Direct Link To This Post Onderwerp: Minoes
    Posted: 16 Oktober 2008 om 14:09

Hallo Allemaal,

Iedereen heel erg bedankt voor de opbouwende woorden, dat doet me goed, want iedere dag zo in je uppie, daar wordt je ook niet vrolijk van. Even over Minoes, zij kon hier gewoon blijven wonen en de kleindochter en kleinzoon hebben hier gewoond (kon ik wel zien ook)! en hebben haar verzorgd. Ook vriendinnen hebben om beurt de zorg voor haar overgenomen, nu wil ze niet meer in de keuken eten maar in de huiskamer, ze wil me kunnen blijven zien.Wat wel moeilijk is, is als ik naar toilet ga loopt ze ook mee en heb al een keer op haar pootje gestaan, ze hangt als een klit aan me. Ze slaapt ook op het voeteneind, altijd waar ik ben is zij ook. Ook zij moet het vertrouwen krijgen dat ik nu blijf!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Groetjes van Hil

Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 16 Oktober 2008 om 15:09

ja er gaat een hoop door een kopje van een poes heen. ze heeft je natuurlijk ook gemist. maar zal vast blij zijn dat alles weer bij het oude is.

Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 16 Oktober 2008 om 15:48
een poes is aardig uit zin doen als er een verandering is .Zo wou de mijn niet meer in de living omdat er een ballon hong voor mijn man zijn verjaardag ,dus die ballon hebben we maar afgelaten en nu is het in orde (al kijkt ze soms nog in de lucht voor te zien of die er nog niet hangt)
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 16 Oktober 2008 om 16:12
Ik had een kat, die altijd mee wilde de wc in, en dan wou hij er weer uit vóór ik klaars was.

Ik pas nu weer een paar dagen op 2 van de buren, de ene vind het best, zolang ze maar eten krijgt, de andere is helemaal van slag, geeft me eerst een kopje en blaast dan fel naar me, en geeft weer een kopje. Ik verwen ze maar extra met snoepjes en catmilk.

Als de buren terug zijn, slaapt die nerveuze een paar dagen op het hoofdkussen van haar baas, als een slaapmuts om zijn hoofd. Althans dat vertelt hij dan, ik heb het nooit gezien.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Hil32 View Drop Down
Groupie
Groupie

Direct Link To This Post Posted: 16 Oktober 2008 om 16:48

Connie en Magtelt, leuk hoor jullie kattenverhalen, ik heb mijn hele leven katten gehad, maar dit is absoluut de laatste, anders gaan ze mij overleven en gaan ze het asiel in en dat wil ik niet. Ze is nu 11 jaar en de meeste werden 18 dus ze kan nog even blijven gelukkig.

Groetjes van Hil en allemaal eet ze voor straks.

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.703 seconden.
Lang Yarns