|
Reageer ![]() |
Autheur | |
creatieve meid ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 21 Oktober 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 482 |
![]() Posted: 28 Oktober 2008 om 15:23 |
Ik werk op een antroposofische peuterspeelhuis en ben bijna jarig en moet dus tracteren. Nu ben ben ik hard aan het denken waarop ik kan tracteren. Doordat het ik me wel een beetje moet houden aan de antroposofische richtlijnen en te maken heb met veel dieten wordt dit wat lastiger, dus denk ik eraan het zelf te gaan maken. Waar ik wel rekenschap mee moet houden is dat het niet te veel werk is. Heeft er iemand ideeen?? of misschien een van deze twee patroontjes? ( heb wel cup cakes gevonden, maar niet deze en die spreken voor mijn gevoel toch wat meer aan) |
|
![]() |
|
creatieve meid ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 21 Oktober 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 482 |
![]() |
![]() |
|
![]() |
|
Carola ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 28 Maart 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1090 |
![]() |
Uuuu mss heb ik wel wat voor je maar ik zie geen plaatje!!
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
nee de foto eronder geeft dezelfde weer alleen dan zonder zijn vriendjes.
|
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23723 |
![]() |
Kun je geen cupcakes van brooddeeg maken en beschilderen, als beeldje of presse papier i.p.v. om te eten?
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
NaOmi_W ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 16 Juni 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 230 |
![]() |
je kan ook zakjes of vierkantjes maken waar je dingetjes in stopt en afsluit met een koordje
|
|
![]() |
|
Molemieke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 Augustus 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1909 |
![]() |
Toen ik stage deed in het ziekenhuis als diëtiste en regelmatig iets mocht trakteren vond ik het ook erg moeilijk. Ik heb toen ergens heel goedkoop van die sleutelhangers gevonden waar je een foto in kan doen. Het standaard prentje eruit gehaald en er een foto met een leuke boodschap in gestoken. Leuk dat je iets anders wil doen. Zelf heb ik ervaren dat het zelfs meer wordt gewaardeerd dan snoep ofzo. Veel succes! Groetjes Daisy
|
|
![]() |
|
sassa ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 05 Augustus 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5231 |
![]() |
Hoi cratieve meid, heb het patroontje van de cupcake-teddy opgeschreven, is wel in het engels, als je interesse hebt, geef maar een gil. Moet wel zeggen dat het frutsel werk is groetjes sandra |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23723 |
![]() |
Gehaakte bloemetjes of vlinders? Of kleine gebreide beertjes? Met andere oortjes kun je daar nog poezen of konijnen van maken. De beschrijving staat bij Patronen voor demente bejaarden bij Vragen of bij Gezocht. Van die dingen kun je ook sleutelhangers maken.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
![]() |
bedankt voor alle ideetjes. @ Sandra ja ik heb wel interesse is het niet voor nu dan wel voor wat anders. Altijd leuk als klein cadeautje. En sleutelhangertjs is ook zal alles even op mij in laten werken en zien wat ik kan doen. Het is gewoon wat lastiger, omdat het wel een beetje volgens de antroposofie moet en daardoor valt veel af en is iets kopen ook lastig ( wil het ook betaalbaar blijven) |
|
![]() |
|
sassa ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 05 Augustus 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5231 |
![]() |
creatieve meid, er is iets onderweg groetjes sandra |
|
![]() |
|
Ticia ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 03 Mei 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 495 |
![]() |
Ik dacht misschien is deze site nog leuk, www.party-kids.nl wieweet brengt het je op een idee. Groetjes van mij Patricia. |
|
![]() |
|
cormout ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 08 November 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 734 |
![]() |
een antroposofische KNUFFEL
die zijn snel klaar en heel toepasselijk toch?! |
|
![]() |
|
engeline ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 21 November 2007 Locatie: winssen Status: Offline Points: 3257 |
![]() |
Hoi,in een ver verleden heb ik voor mijn dochters op de kleuterschool weleens een plat,soort Hello Kitty gemaakt van brooddeeg en de jurkjes in verschillende kleurtjes geverfd. Daarna kettingen van katoen gehaakt en de poesjes als ketting om een doosjes krentjes gebonden.
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |